The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 4752 ggr
Gasoline
0

Laglig nerladdning

Tänkte höra vart alla laddar ner alla sina grejer till ts2, på alla video som folk gör har dom häftiga frisyrer, prylar och kläder.

Vart laddar ni ner era saker?

Stephanie-D
0

Det finns ett par länkar under kategorin "LÄNKAR".

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Jojsan
0

Jag brukar ladda ner från www.thesims2.com (jag får inte länkningen att fungera…), fast nu var det väldigt länge sen jag laddade ner.

Gasoline
0

#2 Ok, tack för länken =)

Tittade på denna sidas länkar, och det låter som att deras länkar är till ts3 och inte 2an. Men kan ha fel, och antar att jag har fel. Har nämligen inte kollat upp dom än.

Stephanie-D
0

#3 Alla länkar förutom en är till ts2 :P

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Gasoline
0

#4 Ok, bra, ska kolla in det ;)

Typiskt, nu vart det som sist jag laddade ner, folk skriver inte om meschen är med eller ej, och det står ingenstanns. Så nu har jag massa saker som inte fungerar och jag vet ej vilka som gör det eller ej. Vet iaf att köket jag laddade ner inte fungerar, och det tog jag bort nyss!

[Wera]
0

http://www.xmsims.com/

Här laddar jag ner.

Superstars
0

Jag brukar ladda ner mina sims2 prylar från

1. Modthesims2
  2. Insimenator

Jag har även en ägen the sims2 site där man kan hitta prylar för nerladdning samt min designade prylar till the sims 2. Det är bara att gå och besöka sims2palace

Jag har också en samling sim2 länkar där.Skrattande

Det uppskattas om du kunde fråga innan du gör reklam för din sajt, men jag låter länken vara kvar // Stephanie-D - medarbetare

Gasoline
0

#7 Tackar! Din sida låter intressant, ska kolla in det. Insimenator är väl ett pogram som bla gör att tonåringar kan bli gravida? Aja, ska kolla in det ;)

Superstars
0

Jo det är sant. Men där finns en hel del andra nerladnings godbitar kan jag lova.Glad

[Hamster95]
0

Men asså hur gör man för att få dem nedladdade sakerna till spelet?

Superstars
0

Fö#10 för det första måste du ha ett program som kan packa upp Zip och rar filer som ex Winzip eller IZarc som jag rekomenderar. Izaerc är gratis och fri från virusar,spionprigram och addwares. När du har detta kan du ladda ner godnitarna från netet och då är det bara att packa upp dem till Downloads mappen.

mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads

Det finns dock vissa filer som skall till en annan mapp i The Sims 2 mappen. Men oftast medfölder ett tetxt document vart du skall sätta den filen. Har du laddat ner den från ett forum som modthesims2 så finns oftsat förklaringarna där. som i vilken mapp  man skall lägga den filen.

Laddar man ner möbler så behöver man ladda ner denna fil  CEP . Den filen skall vara i downloads mappen. Den filen gör så att dina nya nerladdade möbler inte börjar blänka blå i spelet när du hittar dem där.

OBS! Kom ihåg att aktivera eget innehåll när spelet är laddat (Före du väljer din Naigbourhood att spela i). Det kommer före Naigbourhood skärmen.