Bli befodrad?
Hur gör ni för att bli befodrade i the sims 3?
Jobbar bra. xD
//Elin
Jobbar på bra och utför alla "utmaningar" som dyker upp då och då. :)

Jobbar på bra och jobbar hemifrån (om man är arbetsnarkoman så kan man jobba hemifrån via datorn)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

haha, jo men min jpbbar som diskplockare, har ni några tips på hur han kan bli befodrad? :P
#4 Om man är arbetsnarkoman så kan man jobba hemifrån via datorn vilket jobb man än har. Annars är det väl bara att jobba hårt, bli bra vän med chefen/arbetskamraterna, fjäska för chefen och se till att man har tillräckligt med t ex karisma eller vad det nu är beroende på vad man har för karriär. :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Jag brukar se till att må riktigt bra och ligga bra till hos chefen. Jag är politiker också och där ska man se till att finansieringen är bra, alltså man ska samla in pengar till kampanjer. Vet inte hur det är med andra karriärer, men så är det i alla fall för politiker. Jo, just det, man ska se till så att man ligger bra till egenskapsmässigt, alltså att man har så höga egenskaper som krävs som möjligt. Som Diskplockare antar jag att det är matlagning du ska vara bra på. Även bra att utföra de olika utmaningarna som kommer upp, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Enkelt bara jobba hårt tills han/hon inte orkar med eller om det går assistera chefen. Brukar göra suusen.
Och ifall arbetesnarkoman jobba hemma. Och ta halla uppgifter som dyker upp.
Jag går till jobbet varje dag, går kurser och läser upp mig i alla "ämnen" som finns och då först det som jobbet kräver, jag väljer "jobba hårt" eller något av de andra alternativen som går att välja - beroende på jobb - t.ex. göra chefens pappersarbete osv.., tar emot uppgifter man ska göra till jobbet och jag brukar bli befodrad efter 1-3 arbetsdagar. Jag brukar också "jobba hemma" vid datorn där :P
Jag blir även vääldigt god vän (bästa vän) med chefen med fuskkoden :P Och så mår jag väldigt bra :)
Lite kul för min sim vart befodrad, och sen vart han befodrad igen nästa dag 
//Elin
#8 Hur går man kurser? 

Sätt pekaren över olika byggnader i staden.
I skolan kan du gå målarkurs
På krogen och hamburgestället kan du gå matlagningskurs
I affären går man på fiskekurs
m.m.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#11 Jaha, glömde att de kurserna finns