The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 4254 ggr
Metinia
0

Konstiga saker som hänt er? TS3

Har det hänt era simmar några konstiga saker? Jag har ingen aning om vilka konstiga saker man kan råka ut för i TS3, så jag är grymt nyfiken på vad ni har råkat ut för! Kan man bli typ plantsim? Finns det utomjordingar? Vampyrer? Hur kan man dö? Kan man träffas av blixten? Helt enkelt, vad har ni råkat ut för?

Lovizaa
0

Min sim dog av en stöt från tv:n, sen fick hon tillbaka livet för att hon hade egenskapen "oturlig" så Döden tyckte hon kunde få en chans till. ;)

Lovizaa
0

Det kanske inte var en så jättekonstig sak, men jag visste iallfall inte att dom kunde få tillbaka livet. ;)

93-01-30
0

Haha,  .. jag satt i min soffa och stank nått förskräckligt och helt plötsligt kom en svärm med flugor, o jag försvann. hade inte råd med dusch, vet att det finns fusk, men jag ville prova utan en gång ;P a, iaf.. jag dog :S

Denna kommentar har tagits bort.
[Thiah]
0

#1 det där tycker jag är konstigt… :D

Zolah
1

tänker du inte på the sims 2 nu ? TS snackar ju om trean :)

Tja, jag har lyckats få trillingar 3 ggr på raken samt att jag lyckades stjäla/få en gravsten från kyrkogården xD

Denna kommentar har tagits bort.
Pose-idon
0

Min gubbe hackade upp sig och kunde inte gå någonstans. Efter en stund försvann det. :S

//Elin

[poppen]
1

Dethär är ju inte från 3:an men TS2. Min sim dog av graviditet.

[Thiah]
0

#9 nää :( va trist grej att hända…

[poppen]
0

# ja:( men mest synd var det ju för pappan. Hans amitionsmätare for ner rejält, så att dendär konstiga doktorn kom. Det var bara att göra en ny kvinna åt honom.

[Thiah]
0

:/ men hur kunde hon dö av att vara gravid? berätta mera om vad som hände så är du snäll *nyfiken*

[poppen]
1

#12 klart jag kan:D Eller jag vet inte direkt varför hon dog. Nåja… hon satt och åt och sen när hon reste sig började de hon ropa och vifta med handen(du vet som dom gör). Hon tänkte på en napp, så jag trodde att hon skulle föda, men då föll hon ihop! Sen kom liemannen och tog henne:(

isabelle_
1

Hmm.. Det är väl min nuvarande familj. Först fick dom en pojke, Charlie. Efter en fertilitsbehandling (För poängen) på båda då fick jag tre tjejer: Hilary,Heidi & Hilda. Sedan fick dom också två pojkar (Som jag inte just nu kommer på namnet på). Dom fick flera konstiga egenskaper då dom tyckte att dom fått dålig uppväxt alla barnen förutom Charlie. Dock hade dom inte fått det :(