En fråga...
Jag ska få en stationär dator som the sims förmodligen kommer fungera på.
Jag har haft sån himla otur så the sims 2 har inte fungerat på någon av datorerna här hemma :(
Men nu blir jag lite fundersam. Borde jag köpa the sims två och expansionpacken Eller the sims 3? Eller både och?
Finns det samma saker i the sims 3 som i the sims 2 fast mer? Eller finns det vissa saker i the sims 2 som för det värt att köpa det också?
vad tycker ni?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
Jag skulle nog valt the sims3. Finns så mycket mer att göra :)
Jo jag skulle nog också ha valt The Sims 3 även om det finns väldigt mycket att göra i 2:an (om man har expansionspaketen) som inte går att göra i 3:an, men de är ändå roligare=)
Jag vill jättegärna ha sims 3 men då kanske jag inte tycker det är kul alls att köra sims 2 sen om jag vill det?
Alltså jag har längtat så länge efter sims 2.
Eller ska jag köpa både sims2 och 3? Är det värt det?
Tröttnar man fort?
om du bara ska köpa grundspelen och inte alla expansioner till sims 2 (kan tänka mej de blir ett par hundringar :P ) så tycker ja du borde köpa sims 3 :) (och kanske be nån du känner som laddar ner mkt ladda ner sims 2 med alla expansioner men de hörde du inte från mig… )
#4 känner ingen som laddar ner mycket :(
Men finns allt som finns i sims 2 i sims 3 fast mer? Eller har 2:an något som inte 3:an har?
Du kan ju köpa 3:an och kanske 2:an beganat. Tycker du inte det är kul kan du sälja det igen ju . ;)
Om jag var du skulle jag valt 3:an iallafall, eftersom det är nytt. :)
//Elin
#6 okej :) Men är 2:an bra?