The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2909 ggr
[Buppie]
0

En fråga...

Jag ska få en stationär dator som the sims förmodligen kommer fungera på.

Jag har haft sån himla otur så the sims 2 har inte fungerat på någon av datorerna här hemma :(

Men nu blir jag lite fundersam. Borde jag köpa the sims två och expansionpacken Eller the sims 3? Eller både och?

Finns det samma saker i the sims 3 som i the sims 2 fast mer? Eller finns det vissa saker i the sims 2 som för det värt att köpa det också?

vad tycker ni?

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

[Underground]
0

Jag skulle nog valt the sims3. Finns så mycket mer att göra :)

Cecilia-J
0

Jo jag skulle nog också ha valt The Sims 3 även om det finns väldigt mycket att göra i 2:an (om man har expansionspaketen) som inte går att göra i 3:an, men de är ändå roligare=)

[Buppie]
0

Jag vill jättegärna ha sims 3 men då kanske jag inte tycker det är kul alls att köra sims 2 sen om jag vill det?

Alltså jag har längtat så länge efter sims 2.

Eller ska jag köpa både sims2 och 3? Är det värt det?

Tröttnar man fort?

Mackan1000
0

om du bara ska köpa grundspelen och inte alla expansioner till sims 2 (kan tänka mej de blir ett par hundringar :P )  så tycker ja du borde köpa sims 3 :)    (och kanske be nån du känner som laddar ner mkt ladda ner sims 2 med alla expansioner men de hörde du inte från mig… )

[Buppie]
0

#4 känner ingen som laddar ner mycket :(

Men finns allt som finns i sims 2 i sims 3 fast mer? Eller har 2:an något som inte 3:an har?

Pose-idon
0

Du kan ju köpa 3:an och kanske 2:an beganat. Tycker du inte det är kul kan du sälja det igen ju . ;)

Om jag var du skulle jag valt 3:an iallafall, eftersom det är nytt. :)

//Elin

[Buppie]
0

#6 okej :) Men är 2:an bra?