Plantsimism? Zombieism?
Någon som vet hur man blir en plantisimist? :)
Och sen finns det något som heter zombieism..
Kan man typ bli en zombie? x)

Plantsim? Är det TS2 du har?
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Ja det har jag.

det undrar jag också hur man blir :)

Plantsim kan man bli om man har the sims 2 året runt
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Ja och jag har det.

Nu minns jag inte exakt.. men jag har för mig att man måste vara bra på trädgårdarbete och man blir förvandlad när man sprayar träd som har ohyra.. iaf va det typ så jag blev det :P
Does it become a walk?
/Ida
#6 Du har ingen bild? 

Mvh Stephanie 

Det som #6 säger stämmer bra. Man ska spraya för ohyra på träd och växter ett gäng gånger (20-30 kanske?). :)
Jahaa okej :) Då ska jag pröva det ^^

För att kunna bli plantsim så skapar du ett jättestort trädgårdsland, och låter de " förfalla " typ :P Sen så sprayar du jättemkt när de kommer ohyra, och då vet jag inte riktigt men du blir plantsim ;)

#7 Näe tyvärr.. av nån anledning har jag aldrig varit bra på att ta bilder av sims-spelen jag har hållt på med.
Does it become a walk?
/Ida
Men i själva spelat finns det ju en som är son. I "Blomdalen" eller nåt sånt :P
//Elin

Jo, man kan hitta en plantsim o skaffa barn med så kan man få plantbarn oxå. Har man bara Året runt så verkar det finnas rätt gott om plantsimmar i rätt "stad".
Does it become a walk?
/Ida
Jag lyckades göra en plantsim :D Tog ganska lång tid men till slut så blev min sim det ^^

#14 hur gjorde du ?
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Jag satte dit massa träd och sådde typ tomater tills simmen fick guldmedaljong(eller vare nu e) och sen så sprayade jag träden massor och till sist så blev simmer en plantsim :D
Vad är en "plantsim"? :D
Simen lever med naturen, kan man säga. Man behöver inte längre mat osv, utan det är solljus och sådär. Precis som växter. :)
HAHA, coolt , :p
Vad står det vid behoven. Jag ser bara att det står "Solljus" Vad är det andra? :P
//Elin
#21 Vattnas står det i mitten iaf, men den sista ser inte jag heller.
hih, vattnar dom sig med en vattenkanna eller? x)
//Elin
hah, dom kanske duschar, :p
kan dom bli plantor i the sims 3 också?
#24 Nej det tror jag nog inte.. Om det inte blir en The sims 3 året runt ^^

Kärlek tycker jag det ser ut att stå längst ner.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Tycker också att det ser ut att stå Kärlek längst ner. Vad kul förresten, jag hade aldrig hört talas om en plantsim förut! 

Mvh Stephanie 

Det står "Solljus, Vatten, Kärlek".
Solljus - De vill vara ute i solen eller nära en lampa
Vatten - Duscha eller bada
Kärlek - Att vara social helt enkelt.
En plantsim har också förmågan att prata med växterna i trädgården. De frodas väldigt fint av det! 

Om man har The Sims 2 Året Runt så har man ju en klar familj, fast det är bara den ena som är plantsim. Det hade jag i alla fall!

Oj.. nån hade visst redan skrivit det 
Men ville bara hjälpa till!
Ser att du redan fått förklaringar på hur man gör en plantsim :)
En zombie får man om man dödar en sim, och sedan ber en vän ringa Döden via en speceill telefon som finns i karriärsbelöningar eller ambitionsbelöningar. Då kommer det upp en ruta om hur mycket man är villig att betala för att få tillbaka sin vän, betalar man lite får man en zombie, betalar man mycket får man tillbaka simmen som den var innan den dog.
telefonen ser ut såhär
#32 Hur dödar man en sim? xd
man kan låta nån som är väldigt otecknisk försöka laga något som är trasigt, men enklast är om man ber dom hoppa i poolen och så tar man bort stegen, till slut drunknar dom.
Om man nu inte använder boolProp fusket, då kan man döda dom hur man vill på plats
Jaha jag trodde du menade att en sim mördade en annan sim.
#36 går tyvärr inte :) Annars hade jag provat det också
Haha
#34 Man kan också låta dem bada utomhus när det åskar eller låta dem stå i branden när det brinner.
Det står; Solljus, Vatten och Kärlek.