The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 4712 ggr
Cecilia-J
0

Fusk

När jag började spela min familj stängde jag av åldrandet på en gång för jag ville låta dom nå toppen av sina karriärer innan de började skaffa barn och åldras och så. Ändå så hade mätaren på den ena simen hoppat fram typ 12 dagar på den ena men bara två på den andra så nu är den ena 10 dagar äldre än den andra.

Då tänkte jag använda mej av "set age" fusket för att dra tillbaka deras ålder igen, men de funkar ju inte!! Är de nån som har fått det här fusket att funka och hur ska man göra i sånna fall?

Tack på förhand!!

RedPoison
0

är det inte lättare att dricka livselexir så att du drar av ålder på det sättet?

Så skulle jag göra, fast jag är också lite rädd för att använda fusk ifall det skulle bli fel :P

exitingsvillemo
0

livselixir?? Vart5 får man tag på sånt? =)

Ngt gick gaalet i mitt spel, mina simmar var lika gamla, ungdomar, helt plötsligt så är tjejen vuxen  medans killen fortfarande inte ens nåt 1/4 av ungdom…

RedPoison
0

Livs elixir kan man köpa som en livslång belöning i ts 2 men de verkar ha tagit bort den till 3an. :(

Cecilia-J
0

Ja precis, livs elixir finns inte till 3:an…

KadjaNina
0

Så har hänt för mig. Tjejen i familjen är typ 10 dagar yngre :S

Cecilia-J
0

Det verkar vara en bugg! Man kanske borde höra av sig till EA games, eller tror ni dom jobbar på de redan?

dijete
0

#6 Det gör dom säkert, Dom har ju en avdelning som sitter och spelar spelen hela dagarna. Det jobbet skulle jag vilja ha.

Stephanie
0

#7 Eller hur! Skrattande Speltestare!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

LinnB
0

#7 Oh, jag också. Haha, jag skulle gilla mitt jobb. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[Thiah]
0

#8 haha säg inte sånt. Jag har drömt (mar)drömmar om att jag varit med i blizzard WOW speltestar team…… Kanske jag spelade lite för mycket wow vem vet ;)