Kan inte spela sims 3! :(
Jag köpte sims 3 igår och installerade, hann dock inte spela det då. Men nu när jag skulle in, så får jag upp ett meddelande precis när allt laddat klart och så, där det står något i stil med att de inte kan verifiera att jag har en originalskiva av the sims 3 i och att jag ska kontakta kundtjänst! WHAT?!
Jag har originalskivan i ju…
Jäkligt konstigt o trist! Jag uppfyller alla systemkrav utom att jag har Mac 10.5.6 leopard ist för 10.5.7 men det ska j inte ha med det felmeddelandet att göra utan i så fall krångla spelmässigt… Dessutom är det en liiiiten del av kraven om inte uppfylls så tror inte att det har med det att göra. Men vad kan det bero på?! Någon som haft samma problem? Kan ju inte nå kundtjänst nu…
Hjälp snälla! :/
Det kan vara någon som kopierat din serial code och använt den till ett fusk spel. Därför kan det verka sådär. Kundtjänst är väl dom enda som kan hjälpa dig tror jag.
Men hur kan dom ha kopierat den då den låg i ett inplastat fodral?! :S Nu fungerade det dock när jag startat om datorn men får se om det dyker upp igen…
Om man är smart på detta med datorer så är det tyvärr inte så svårt att fixa dessa keycodes och då speciellt från andra spel. Jag ska installera mitt idag och hoppas på att det funkar.
Gå tillbaka till affären med de!
jag lyckades installera mitt helt fint och så men kan inte registera det på hemsidan och där har jag en kod som borde ge mig en sportbil men den funkar inte heller….suck.
Har du fått igång ditt?
#5 ah det fungerade när jag startade om. hoppas det fortsätter fungera nu bara!
Dumma gubbar som inte kan låta bli att vara så petiga ò___ó' Alltså EA Games-gubbarna >O<'