The Sims iFokus

The Sims

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 3222 ggr
[Underground]
0

Min favoritfamilj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa min familj.
Förut när jag spelade sims ville jag nästan bara bygga hus och sen börja med en ny familj varje gång jag startar spelet.
Den här familjen har fått mig på andra tankar. Jag känner att det verkligen är min familj, den jag har väntat på alla gånger jag har spelat Tungan ute
Och jag vill spela med dem hela, hela, hela tiden!

Kort presentation då:
Maiya och Feliphe flyttar ihop. De får tvillingarna Nette och Maria. Sen kommer Rose och efter henne får de tvillingarna Alice och Esme.
Alla dessa barn har haft en underbar barndom utan några som helst problem och de har växt upp till duktiga simmar.

Nu har Maiya uppfyllt sina drömmar, dvs uppfostra 5 barn från barn till tonåring.
Och även en sjätte unge har fötts. Lille Jesper, som jag dock inte har spelat något med.

Och några bilder om någon är intresserad Glad

[Underground]
0

Firar graviditeten med pizza!

[Underground]
0

Har massa bilder när de är små, men vi hoppar hit istället.
Rose fyller år.

[Underground]
0

Photoshooten.

[Underground]
0

Photoshooten.

[Underground]
0

Familjen vid matbordet.

[Underground]
0

Och en sista bild när Jesper fyller år. Tre av tjejerna och Feliphe firar Glad

[Thiah]
0

Fin familj :D

Din familjj och min har samma hårfrisyr (tjejerna) :D

[Underground]
0

Tack! Ja, jag älskar verkligen det håret Glad

mmikaelaah
0

fin familj, jag har en familj på 2an som jag verkligen älskar , jag kände likladant som du gjorde förut , liksom vill bara fixa iordning familjen och sen göra en ny. Men sen gjode jag en ny familj som jag spelar hela hela tiden på :)

[Wera]
0

Haha jag brukar spela samma familj hela tiden men sen tröttnar jag och börjar om :P roligast är ju att bygga hus och göra familjer, spec. om man laddar ner lite snygga frisyrer och kläder. Är det 2:an elr 3:an du har?