The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5889 ggr
keptak
0

Min sim har fastnat

Jag spelar The sims 3 Destination världen och är just nu i Kina. Nu är jag i drakgrottan och ska tävla mot en (Dong Huo) i kampsport. Men på min väg till att hitta honom hamnar jag i en massa eldfällor och hon får slut på duschar. Så nu sitter hon fast mellan två fällor. Det går inte att desarmera fällorna och inte heller att ta sig förbi.

Någon som vet hur jag kan göra eller om hoppet är ute?

Jag har spelat med den simmen länge och vill fortsätta med det, så det känns inte så vidare roligt det här.

Mvh Kim

RuiXue
0

Det enda jag kan tipsa om är att avsluta utan att spara, och sen bara börja om från när du sparade senast. Har också fastnat i en av "gravarna" i Kina. var nog rent av i Drakgrottan där det är pilfällor vid trappan ner en våning. Det fanns inte ens golvyta nog till att Zeneportera sig bort så fick helt enkelt avsluta utan att spara och inte fastna på samma plats igen när jag kom dit igenTungan ute Tror det är en bugg i spelet…

Jennie

RuiXue
0

Å, annars kan man använda den där sanden för att komma till en trygg plats. Finns till försäljning av special försäljaren på resmålen. Det var så jag kom loss ifrån Drakgrottan när jag kom dit igen efter att ha avslutat utan att spara första gångenFlört

Jennie

keptak
0

Okej. Jag tänkte när jag spelade att inte spara och gjorde inte det men sen råkade jag ju spara :(. Så det är nog hopplöst.

Fast nu kom jag på att man kanske kan ta telefonen och så åk hem. Det måste jag prova direkt.

Tack för hjälpen! Ska köpa den där sanden du pratar om :).

RuiXue
0

Ah, tusan. Telefonen tänkte jag aldrig ens på när jag hade fastnat haha Men det kan säkert fungeraSkrattande

Jennie

keptak
0

Nä, det är inte det första man tänker på. Det funkade i alla fall Skrattande.

Pose-idon
0

Vilken tur att det funkade! Skrattande

//Elin

RuiXue
0

Skönt att veta nu att man inte måste förlora hela spelet om man fastnar! Hade inte ens sett Åk hem på telefonen när jag satt fast i DrakgrottanSkäms

Jennie

keptak
0

Ja, precis. Det är ju jättebra. Jag upptäckte det för bara någon dag sen, så det var himla tur Glad.