The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 3627 ggr
Josefineeklid
0

Hur skapar ni era simmar? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, som rubriken lyder: Hur skapar ni gärna era simmar?
Alltså, jag själv har typ en stil. Jag gillar pojkar med knivskarpa käkben och rufsigt hår. Helst lite mörkare i hyn, med varma ögon. De ska vara lagom muskulösa och klä sig antingen prydligt eller somrigt.
Flickorna brukar vara tunna och troskyldiga, gärna med rött eller svart hår och brinnande rödbruna eller gröna ögon. De brukar ha ett äggformat ansikte och stora ögon med rätt långt avstånd från varandra. Näsan brukar vara rätt liten och ha vinkeln lite uppåt, varför vet jag inte riktigt, men det känns rätt när jag gör så.

Visa gärna en bild på den sim ni är mest nöjda med! Det är alltid kul att se. :)

Här är den sim jag är mest nöjd med iallafall, som jag själv har skapat och inte fått senare i släkten, alltså som fötts och sådär. Sabina heter hon. :)

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

[Thiah]
0

Oj. Mina ser säkert alla likadana ut. Jag tycker sims3 pojkarna ser väldigt mesiga ut så mina har alltid den större och kraftigare ansiktsformen. Sedan är frisyrerna aptöntiga i min värld så jag har också den rufsiga.

Mina tjejer får gärna ha en lite annorlunda ögonfärg , typ rosa,turkos, supergrön och liknande.

Jag är dock sjukt petig med detta med håret. Jag har gärna olika frisyrer för olika kläder. Alltså ska finkläder ha fin frisy och gympakläderna en bra gympafrisyr och dessa ska gå att fixa med samma sorts hår om ni fattar. Alltså har simmen lugg i vardagsfrisyr måste luggen synas eller gå att gömma om det vore verkligt hår… Vet att det är lite knäppt men men Skrattande

[Fruktiz]
0

#1 - Så tycker jag med, asså att frisyrerna ska passa med verkligheten! Glad

[Thiah]
0

#2 jobbigt bara att det tar sådan tid att "klä på" dem och så :P haha

[Fruktiz]
0

#3 - När man skapar dem, menar du?

[Thiah]
0

#3 ja :D när man ska välja allt möjligt.

[Strawberi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sådär brukar väll mina damer se ut… Men nu vart de en dålig bild men orkar inte ta en bättre! XD

[Fruktiz]
0

#5 - Jaa :)