Fler expansionpaket? (TS3)
Är det någon som vet när det kommer fler expansionpaket och/eller prylpaket? Börjar bli lite trött på det gamla, så undrade bara om någon visste, och kanske vad det är som kommer för något skulle vara kul att veta. :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Det har ju kommit "destination världen" och ett prylpaket som jag inte riktigt vet vad det heter. Sen vet jag inte mer. :)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Jo, det vet jag, men tack ändå :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Jag förstod nästan det, men det var alltid värt att nämna när du ändå frågade. :) Ingen orsak. ;) jag hoppas det kommer ett Djurliv snart, och typ året runt! Det är vad jag saknar mest.
Jo, djurliv måste dem väl ändå nästan ge ut, och året runt kommer nog säkert också. Annars vill jag ha lägenhetsliv, eller iaf kunna bo i lägenhet.
"I think therefore I am"
- Descartes
Ja, precis. "jorden runt" har ju typ kommit, sedan gillade jag nattliv också - ifall man gillar att ha lite övernaturliga grejs ibland alltså. ;D
Jag tycker det borde finnas bondgårds liv typ..
så man får ha hästar, Kor, Höns, får, Grisar och Getter typ Många tycker nog det är ganska fåning.
Men jag tror det skulle vara riktigt kul.
Det sista heter väl typ Lyx och Design?
#7 Ja, det gör det :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#6 jag skulle älska om det kom ett bondgårsliv. För jag som älskar att spela från förr i tiden, där man.. ja, hade en massa grisar och kor och sådär. (visst har man det nu också. men ni fattar. ;) )
Mmm skulle vara bra om man kunde skicka förslag till typ sims om nya expansions paket…