The sims 1 hjälp
Jag vet att kanske de flest har glömt bort 1:an, men minns nån vem som sålde drakägg i the sims makin magik?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "TS1 & Ts2" Expansioner & Prylpaket/ Pandiz sajtvärden
Åhh, nostalgi!
Jag minns inte alls tyvärr.

Mvh Stephanie 

#1 Ja vet! Men det behövs inte mer. Jag hittade ägget hos Vampyrinan Vicki.
helt OT men jag försökte spela sims 1 på min dator men det gick inte så bra :( *stort snyft*
#3 SYND:(
Om inte jag minns fel så kan väl drakägg köpas av vampyrkvinnan.. : ) Men antar att du har löst problemet för länge sedan…
#5 Det kom hon själv fram till i #2 

Mvh Stephanie 

Jag måste installera det på datorn igen :) Alla de olika spelen bör ligga i en påse någonstans i källaren 
Åh, jag önskar jag hade kvar de spelen! hade så många. Men nu är alla borta, bortglömda någonstans. kanske slängda. Sorgligt. Skulle vara kul att spela det igen. ;D
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#8 Hur kan man slänga Sims spel?!!!=O Räknas inte de som en dödssynd?=P
#9, det var inte jag! Jag svär. ;) det var nog min mamma.. </3
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#6 Haha… ja så går det när man inte läser ordentligt
sorry
Tyvärr kan det vara så att våra datorer är för bra för spelet så det kan inte spelas. Det var det som hände mig :(
#12 Jag avskyr när man inte kan spela lite äldre spel på sin lite nyare dator. Detta hände mig för någon vecka sedan, fast inte the sims då utan theme hospital, om nu någon vet vad det är för spel;)
Vad jag blev sugen på att spela the sims 1 nu, tror jag ska försöka installera det imorgon=)
#13 Ah, Theme hospital är kul. Jag fick samma problem med ett av mina absoluta favoriter "Industrial Giant Tycoon" på min förra dator, men lyckligtvis fungerade den på laptopen. Nu har jag ny dator med massor av minne, och det är med spänning jag installerar spel för att se om de fungerar.
#12 Haha, min dator klarar 1an utan problem. Men den klarar inte 2an och 3an vågar jag inte ens instalera xP
tror det var hon med den stora vangnen x)
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/
#16 Jo jag har redan hittat det:)