The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2686 ggr
[Thiah]
0

Jag får spunk...

Jag har nu haft problem med att husen blir blå rutor och inget funkar. Installerade om spelen och tänkte att det nu skulle funka.

Men icke…hela j***a tiden kommer de där blå rutorna och det spelar ingen roll hur jag gör.

Någon som kommit på varför de där rutorna kommer upp? Det går just nu att spela med det för jag kan komma till affären och biblioteket och så men erm inget annat fungerar ju..suck

[Underground]
0

Ingen aning! Mitt har också blivit så. Alla hus i staden förutom ett enda, och när jag klickar in i byggläget flyttar den flera kvarter bort till det enda huset.
Satt flera timmar igår och byggde världens snyggaste hus, som numera är borta! Rynkar på näsan

[Thiah]
0

mm det där händer mig ganska ofta och det gör mig inte direkt glad i att spela…..Suck

Jag försöker nu att spara ofta när jag bygger men det hjälper inte alltid

[Underground]
0

Jag kan inte spela alls. Fungerar inte, så otroligt tråkigt! Rynkar på näsan De försvinner aldrig.

Ingen som vet varför det händer??

[Thiah]
0

Jag har ännu inte förstått varför man får dem. Jag har avinstallerat och installerat igen…sparar ofta och försöker att inte använda fusk hela tiden (jag fick en ide att spelet inte klarar vissa fusk (sådana som gör allt bra hela tiden automatiskt) så jag använde de fusk man måste själv trycka fram då och då men det hjälpte inte ändå).

Jag försöker att inte bygga hus eller flytta mycket för det är då det verkar skita sig. Men jag måste ju kunna flytta till ett nytt hus och ändra i det utan att hela spelet skiter sig…men icke,..

blackwood
0

Skulle tro att det är era grafikkort inte klarar av the sims 3. Kolla vad ni har för grafikkort och vad som krävs. Det var i alla fall det som var problemet med min datorn när de blev sådär för mig.

[Underground]
0

Köpte datorn för att den skulle vara anpassad för the sims 3. Var runt till flera olika butiker för att det skulle passa. Men det har bara krånglat sen jag installerade Destination världen, så det kanske beror på det…

[Thiah]
0

Mitt Grafikkort är inte mitt problem, tyvärr. Jag vet att det klarar mer krävande saker än sims3 och dess inställningar just nu. Dessutom minns inte spelet vart min senaste sims gubbe är sparad utan går tillbaka till t,ex, ett hus som jag hade innan. Detta händer alltså samtidigt som blåruttorna