The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 5614 ggr
exitingsvillemo
0

Att fuska...

Varför gör man det igentligen?

Jag fuskar oxå, inget snack om saken, men ibland fu nderar man vad man sysslar med.

Jag menar hela spelet går ju ut på att din Sim ska överleva, äta, arbeta, träffa vänner osv osv… Om man fuskar till sig dessa behov, så varför fortsätter man spela?

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

Stephanie-D
0

Jag har blivit lite smått bereonde av att fuska, speciellt med behoven. Man blir faktiskt lite lat, t.ex om simmens hunger,energi,blåsa och hygien är nästan nere i noll då brukar jag inte orka fixa alla behoven, då är det så lätt att bara skriva in ett fusk så är det fixat :P

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie
0

För att det inte är kul när det är lika svårt som i verkligheten Oskyldig Man vill låtsas att man har en massa pengar och ett bra liv! Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

isabelle_
0

Om ni vill kan en artikel ordnas med fusk, om Sajtvärd vill ha? :)

Stephanie
0

#3 Jag skulle gärna se fusk för alla tre spelen..!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Sandra-B
0

Jag tycker att det är roligare när man kan fuska.

Finns tillräckligt mycket att göra iaf utan att behöva fixa med behov, hålla vänskapen vid liv etc anser jag.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Kristall
0

I 2:an fuskade jag hela tiden, men nu i 3:an har jag märkt att det är mycket roligare att inte fuska, så jag brukar undvika att fuska (förutom lite pengafusk då & då när jag bygger hus Oskyldig). Men jag tror man lätt fastnar i fuskandet typ, och sen när man har fuskat till sig allt är det bara tråkigt att spela…

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

SwedenZoo
0

I 2:an fuskade jag bara med pengar,,,

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Falurven
0

Jag fuskar aldrig.. Finns inget vidare skoj att göra då. Man kan aldrig vara så stolt i spelet, som när man tjänat sig upp till flera hundra tusen simdaler och har ett flott hus ^^

Mvh Nathalie

Piggelinen
0

Jag brukar alltid fuska men nu ska jag göra en familj utan att fuska, eller iallafall försöka…. ^^

exitingsvillemo
0

Nej jag skull inte överleva utan fusk. Fast ibland blir det lite tråkigt, när man inte vet vad man ska göra och alla behoven är tillfredsställda…

KadjaNina
0

Tycker inte man hinner med så mycket om man inte fuskar. Tycker även som #2.

21Guns
0

Man hinner ju inte göra så mycket annat än att äta, dusha, gå på toa, jobba och sova. Jag fuskar alltid med behoven, tycker det blir för jobbigt annars :P

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

EmmelieV
0

fuskar bara med pengar :) vill inte fuska med behov och det

Zolah
0

fuskade bara i tvåan men trean är så enkel så det behövs ju inte :P

[Underground]
0

Jag fuskar med pengar så att jag kan bygga drömhuset åt dem och inte behöva tänka på vad t.ex. spa eller recept kostar Glad

[Thiah]
0

Jag fuskar hela tiden för jag tycker ibland att de där behöver är så löjliga. Hamnar man lite galet med sovandet får man ju sova/jobba/sova/jobba i evigheter..inge kul alls jö

Pose-idon
0

Jag var beroende av fusk i början. Men nu har jag slutat med fusken och spelar utan, för det mesta. Om det inte är akut att dom typ har jättedåligt i .tex sömn eller hunger. Då kan jag fuska. Eller om jag bygger ett hus och pengarna tar slut. Då köper jag så jag iallafall kan få klart det viktigaste. OCH det blir roligare utan fusk. Flört

//Elin

Metinia
0

Jag fuskade en del ett tag (inte överdrivet mycket), men har slutat helt nu. Jag tycker faktiskt att det är roligare att spela om det är en liten utmaning, så man har något att göra. Jag tycker inte det är roligt om simmarna hela tiden mår toppenbra eller liknande. Som sagt, det blir ju ingen utmaning!

KastKatt
0

Fuskar väldigt sällan. Oftast bara när jag bygger husen, sedan ser jag till att de bara har några hundra simdaler när jag börjar spela :P Men ja som sagt, bygger oftast husen själv, och de tär svårt med de få simdaler de har :P

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

[Fruktiz]
0

Om några dagar ska jag få en kopia av sims3 av min kusin, då ska jag försöka att inte fuska så jättemycket, kanske bara med pengar när jag bygger hus. Det är ju mycket roligare om man inte låtsas om fusken. Då blir det ju mer som på riktigt! Skrattande Fast om det blir kris, ex. sömnkris så kanske jag fuskar…

SimsBrooke
0

Jag fuskar enbart med pengar. Förut tog jag deras behov och sånt men inte längre..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

RuiXue
0

Jag använder ofta fusk. Men använder inte fusken speciellt mycket ändå. Har min sim tex. inget särskilt för sig så använder jag inget humörfusk just då, men är jag tex. inne i en pyramid på en tidsbegränsad semester så kan man ju inte gärna sova bort hela resanFörvånad

Jennie

[Strawberi]
0

Jag fuskar.. KUNGEN AV FUSKEN. Japp det är jag typ, nej men jag fuskar under resor bara för få upp lvl på sakerna. Jag fuskar inte jämt.. Men oftast haha omöjligt annars ju :(

RuiXue
0

Jo, det är just på resorna som jag fuskar mest också. "Hemma" kan naturen få ha sin lag om jag inte vill att en sim ska öva upp en färdighet flera dygn åt gången hehe

Jennie

[Strawberi]
0

#24 - precis brukar ta mat på en gång. Sjukt kul att bjuda hem folk fårn andra länder. Bruckar höggerklicka och använda teloperten då går de DUBBELT så fort :D

[Theriss]
0

Jag fuskar aldrig faktiskt, känner inget behov av det. Min simmar klarar sig ändå =P Och skulle de inte göra det, så är det ju synd. Så länge de har säkrat att generna lever vidare får de gärna bli miserabla och svälta ihjäl, men det är ett krav att de först fått minst ett barn.

Pose-idon
0

Jag har börjat fuska igen, ska nog sluta fuska när jag börjar med generation 6-7. Skrattande

#26 Hahaha Cool

//Elin

Loprrasnna
0

Jag började prova en massa fusk, i tvåan fuskade jag bara med pengar, men nu börjar jag ladda upp snygga saker och kolla in hemsidor om fusk. Sen provar jag fusken, sen hittade jag testingcheatsenabled true/false jag testade, jag började fuska med behoven och med vänskapslistan. Jag började också fuska med kronofogden och inbrottstjuvar. Även fast kronofogden inte kommer till mig så ofta så har det hänt. Jag raderar kronofogden och jag behåller mina prylar utan att behöva köpa nya. Samma sak om jag är kriminell, jag raderar polisen om jag blir upptäkt och jag slipper undan fängelset, jag raderar inbrottstjuven och behöver inte få tag i en polis och se om den förlorar eller inte. Sen blev jag lat och fortsatte att fuska…