online-registrerat TS3
Hej!
Jag köpte TS3 spelen för en tid sedan och försökte byta in dem, men eftersom jag registrerat de på EA så går det inte.
Undar nu om det är någon som vet något om detta?
Ni som sålt era spel har era köpare hört av sig för att det inte fungerat?
gud vad dåligt -.- n ångrar man sig lite att man blev medlem där :O

#1 Jag förstår inte vad du menar.

Ni som sålt era spel:
* Har ni online-registrerat dem innan försäljningen?
* Har ni fått några klagomål från era köpare?

Det är väl bara att skriva det i annonsen? För isf borde det inte vara några problem tycker man eller om man kan maila EA och föra över allt till köparens mailadress?

#4 Skriver du detta utifrån egen erfarenhet?
I så fall tackar jag så hjärtligt för informationen om inte ber jag dig komma med konkret fakta och inte sådant som du tror/antar fungerar

Alla tips är väl bra tips? :S .. Om du vill ha riktig fakta ring till EA games istället och hör med dom.. Och ursäkta att jag kom med förslag..

#6 Ursäkten är godtagen.
Jag menade inte att framstå som otrevlig, jag vill bara ha svar på mina frågor thats it.
Jag har ringt och pratat med EAs kundservise redan, men det är ju inte lätt för dig att veta.
#6 Jag håller med dej, de där lät som ett väligt otacksamt svar! Jag tycker du kom med ett jättebra tips=)
#5 När man ber om hjälp ska även tips vara godkända tycker jag. Hur kan man få hjälp om man inte vågar skriva nåt. Folk kommer inte vilja hjälpa dig om du håller på på detta sätt.
//Elin

#9 som jag skrev så tackade jag så hjärtligt för informationen. Jag ställde dessutom en enkel fråga.. vilket jag tydligen inte bodre gjort eftersom det hela missuppfattades.
Jag tar tacksamt emot tips, men eftersom jag ställt en rak fråga vill jag gärna ha ett rakt svar.
Förstår inte vad problemet är?!
Vad menar du med "håller på på detta sätt"?
#10 Med "håller på på detta sätt" menar jag att du är otrevlig mot folk. Och kanske ingen här på forumet vet hur dem ska kunna hjälpa dig, men testa sims-forumet. =)
//Elin

#11 Om du/ni läser inlägg #7 så framkommer det där att det inte var menat att framstå som otrevlig. Faktum är att det är lätt att misstolka/missuppfatta skrivna texter.
Håller helt klart med om att alla tips är bra!
Dock så förstår jag inte varför det är så svårt att få svar på en enkel fråga på denna site. Nog borde det väl finnas någon här som sålt ett sims spel?!
Tyvärr kan jag inte logga in på the sims forumet, eftersom jag "tappat bort" mina användaruppgifter..