Hurra!
Äntligen funkar mina nerladdade filer i spelet! Jag vill tacka Thiah och Superstars för all hjälp! 
//Elin
Men mina funkar fortfarande inte. >.<
:( Ladda ner dom pogram som Superstars berättade om, då kommer det nog funka för dig :)
//Elin
vart hittade du det håret? skitsnyggt ju =)
http://www.xmsims.com/sims3/ehtm/fhair/fhair001.html Jättemånga snygga! Den länken ligger bland länkar där uppe också ;)
//Elin
Jag brukar ladda ner därifrån, men måste ha missat just det håret =/ eller så ser det annorlunda ut när det väl kommer på ens egen sim =)
ska in där och leta igen, hår kan man aldrig få nog av =D
Det var såååå lite så :D Glad att någon fick hjälp så det funkade.
Kramisar
#6 hår kan man ALDRIG få nog av :D jag har massor av hår..älskar det. Fast har även massor av nedladdat material…me love
Men jag har laddat hem en massa hår och jag förstår inte hur man får in dom i spelen, kan någon hjälpa tack ? :(a)
vet någon av alla er om man ''betalar'' , antingen med simPoints eller om man typ bara laddar ner det man vill ha?
Brukar ladda ner från samma sida men får det inte att funka, funkade när jag använde Sims 2 förut och nu när jag laddar ner till Sims 3 (sims 3 filer också) funkar det inte.
Jag har Winrar och har en Mods mapp i Sims 3 mappen med en mapp som heter "packages" och så har jag en mapp som heter "Downloads" där det finns filer som är nedladdade från en annan sida som funkar.
Wera har du läst i alla trådarna vi har om nedladdning och installering?? Finns MASSOR med info där :D
#12 Yeepp det har jag men fick det inte att funka.
HURRA FÖR MIG OCKSÅ! Fick det att funka för några dagar sedan ;)
får det inte att fungera!!! kan nån ge mej en annan hemsida med snyggt hår??
Haha, är det bara jag som får ont i magen att ladda hem nya saker och inte kan vänta på att få använda dom?