The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5189 ggr
Pose-idon
0

Hurra!

Äntligen funkar mina nerladdade filer i spelet! Jag vill tacka Thiah och Superstars för all hjälp! Skrattande

//Elin

Lovizaa
0

Men mina funkar fortfarande inte. >.<

Pose-idon
0

:( Ladda ner dom pogram som Superstars berättade om, då kommer det nog funka för dig :)

//Elin

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin i sitt nya hår!

//Elin

exitingsvillemo
0

vart hittade du det håret? skitsnyggt ju =)

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://www.xmsims.com/sims3/ehtm/fhair/fhair001.html Jättemånga snygga! Den länken ligger bland länkar där uppe också ;)

//Elin

exitingsvillemo
0

Jag brukar ladda ner därifrån, men måste ha missat just det håret =/ eller så ser det annorlunda ut när det väl kommer på ens egen sim =)

ska in där och leta igen, hår kan man aldrig få nog av =D

[Thiah]
0

Det var såååå lite så :D Glad att någon fick hjälp så det funkade.

Kramisar

[Thiah]
0

#6 hår kan man ALDRIG få nog av :D jag har massor av hår..älskar det. Fast har även massor av nedladdat material…me love

angelicaejlic
0

Men jag har laddat hem en massa hår och jag förstår inte hur man får in dom i spelen, kan någon hjälpa tack ? :(a)

[tildaah]
0

vet någon av alla er om man ''betalar'' , antingen med simPoints eller om man typ bara laddar ner det man vill ha?

[Wera]
0

Brukar ladda ner från samma sida men får det inte att funka, funkade när jag använde Sims 2 förut och nu när jag laddar ner till Sims 3 (sims 3 filer också) funkar det inte.

Jag har Winrar och har en Mods mapp i Sims 3 mappen med en mapp som heter "packages" och så har jag en mapp som heter "Downloads" där det finns filer som är nedladdade från en annan sida som funkar.

[Thiah]
0

Wera har du läst i alla trådarna vi har om nedladdning och installering?? Finns MASSOR med info där :D

[Wera]
0

#12 Yeepp det har jag men fick det inte att funka.

HURRA FÖR MIG OCKSÅ! Fick det att funka för några dagar sedan ;)

Kim387333
0

får det inte att fungera!!! kan nån ge mej en annan hemsida med snyggt hår??

PotatoEcho
0

Haha, är det bara jag som får ont i magen att ladda hem nya saker och inte kan vänta på att få använda dom? Foten i munnenOskyldig