Tiden går - Slutar spela?! xD
haha, är det bara jag som spelar i typ 3 timmar utan att veta att det går så snabbt? xD Jag menar, alltså tiden går ju hur snabbt som helst när man spelar sims ^^
Någon som håller med mig ? xP
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
jag spelade i 6 timmar i förrgår, kändes som en timme.
helt sjukt.
Jag har också suttit alldeles för länge de senaste dagarna 

Mvh Stephanie 

Ja, det går hur snabbt som helst när man spelar sims XD
Hehe samma här.
Sama här
tror jag vaknade på morgonen regnade , satte mig vid sims halv 9 unge fär slutade 18,00 xd när mamma kom hem XD

jag råkade spela till kl 07:00, började runt midnatt.. haha woops
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Asså en gång spelade jag runt 10 slutade nog runt 19 sen :O tiden går sjukt snabbt :S
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag sitter lätt hela dagen. Försöker göra lite saker emellan typ tvätta och sätta på diskmaskinen. Försöker….. 
Kan hända jag sätter mig vid 12 slutar att jag lägger mig 6-7 på morgonen… :P
Nu kollade jag "nyss" på klockan, när den var 20.30 och tänkte att jag skulle spela till 21. Kollade på klockan igen "efter en stund" och hoppsan, nu var den visst 21.40… 

Mvh Stephanie 

#10 haha ! Ja, tiden går ju för snabbt när man spelar sims ^^
Ibland fastnar man bara
Blev lätt halvdagar i alla fall när jag precis köpt Sims 3 samt när jag köpt första expansionen. Sims 2 kunde jag sitta med ännu längre åt gången!
Jennie
igår så spelade jag större delar av dagen, dock tog jag en paus och stängde ner the sims då jag och mamma åkte till affären, sen spelade jag till klockan spela jag till klockan var säkert runt 17 tog en paus för jag skulle käka hade stängt av det oxå, sen spelar jag igen runt 20 eller något sånt.. Och så spelar jag fram till klockan 1 :S
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke