Drömjobb kraschar!
Drömjobb kraschar inom några sekunder när jag trycker på "play" i spelläget. Köpläget och byggläget funkar fint.
Någon annan med samma problem?
Har kontaktat supporten som bad mig avinstallera virtuella diskar och att ominstallera alla spel och det har jag gjort. Datorn uppfyller systemkraven med råge. Nu vill dom att jag ska kontakta amerikansk support. *suck*
Tänkte först höra om någon mer har samma problem eller kanske vet hur jag löser det?
Ingen aning dessvärre, det där lät inte kul alls 

Mvh Stephanie 

Har samma problem , har dock avinstallerat det och då fungerade det bättre , men den stängs fortfarande av
Det är som det börjar uppi från sen rullar den ner och då avslutas sims -.-
#1 Nej, verkligen inte kul. Såg verkligen fram emot att få spela Drömjobb och så blir det bara en massa klödd.
#2 Så du har även problem med att spelet kraschar utan Drömjobb installerat? Verkar bara som ditt spel kraschar ibland, mitt kraschar alltid efter ca 2-3 sekunder efter att jag tryckt på "play".
Får väl ta kontakt med den amerikanska supporten och se om dom vet hur jag kan lösa det.

kan vara problem med grafikkortet eller minneskortet
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
#4 Nix, inga problem där. :/
3# Jag har dock kommit på vad det är för fel på mitt sims , fördåligt grafik kort … xd
Men den kraschar varranan halv timme uneg fär -.-
Det kraschar alltid när jag installerar nya the sims 3 spel .. efter ett tag ger den sig och funkar fint ..
#6 Aha, då är det inte konstigt att det kraschar. Min dator uppfyller som sagt alla sytemkrav och alla drivrutiner är uppdaterade. Den är bara 1 år gammal så den borde fixa detta spelet utan problem. Undrar vad som är fel men jag orkar faktiskt inte med att fixa med det längre.
Har beställt en ny dator nu för den andra datorn är ändå gammal (typ 3 år) så den behöver bytas ut. Hoppas att det kommer att fungera på den istället.
Ominstallera ALLA spel om du inte redan gjort det..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Mitt vanliga sims krashade massor och jag var bombsäker på att det var spelet. Min dator borde ha varit tillräckligt bra för att klara av det då mitt grafikt kort var ett superbra.
Nu fick jag makens ett år gamla "super speldator" och nu har jag itne ett enda problem med sims. Så hos mig visade det sig vara datorn trots allt. 
#8 Det har jag gjort, fungerade inte tyvärr.
#9 Jo jag misstänker att det beror på min dator också så jag hoppas att det kommer att fungera på vår nya. Får hem den 4 juli.