hur blir dem tillsammans?
har två simmar, och jag undrar hur dem blir tillsammans? :)
De måste gilla varandra mycket, sen beroende på deras ålder, så kan du få olika "Föreslå…". Som till exempel bli ihop, förlova, giftermål och så vidare.
Det är alltså något som dyker upp bland alternativen när du klickar på en annan sim.

Mvh Stephanie 

Tack, men det är väll till tvåan? :)(spelar trean)
Jag har inte själv gjort det i trean, men när jag läst vad andra skrivit, så verkar det fungera på samma sätt?

Mvh Stephanie 

aja, de kanske.. :P det lär jag väll kanske märka så småning om :)
På Trean: De ska bekanta sig som vänner mycket bra och sådär och sen kan man väl pussa dem och sånt ^^
Man måste få det dem tycker om varrandra till "Extremt oemotståndlig" och för att få det tar du allt under "romantisk" :)
//Elin
Finns det inte något fusk till det?
Jag har lyckats få två tillsammans igår och så att den flytta dem flyttade ihop och hon gjorde slut med sin andra pojkvän! :)
Den där mätaren måste vara fullt grön..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Sen ska man bjuda hem H*n varje dag prata vänligt och ragga och romantiskt varje dag sen kan man välja saker
På vissa tar det hur lång tid som helst innan man får upp fler alternativ… men är man bara ihärdig så.. =P
Man behöver inte vara fullt bäta vän för att det ska funka, och inte heller bjuda hem varje dag utan det räcker precis som #6 säger med att dem får "extremt oemotståndlig", vilket man alltså får genom att göra romantiska grejjer hela tiden. :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes