Expansionpack till sims 2
Vilka expansionpack tycker ni är roligast till sims 2?

Djurliv! <3
Har haft mest användning för det, ALLA mina simmar har antingen hund eller katt ;D
#1 Det låter kul :)
Finns det några andra djur man kan ha?

#2 Man kan ha hund, katt, ullråtta (hamster), fågel och fiskar.
#3 Okej :)
Jag tycker att Arbetsliv är överlägset roligast - helt underbart kul! Men det är många andra som är roliga också, t.ex. Året Runt och Djurliv. Studentliv är också kul.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Tycker jorden runt är kul :D då kan man bada i havet, bygga sandslott, leta snäckor osv osv.
Allihop
Men kanske blir Arbetsliv favoriten ändå 
ÄLskar att ha massa expainsioner, men det jag saknar mest det är året runt :( Ingen jag känner har det och hittar inget billigt någonstans :(
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#8: Jag tror att jag kanske har kvar mitt Året Runt och du kan få köpa det om du vill. Jag sålda mig Sims 2-spel för ett tag sedan, men har för mig att jag aldrig blev av med det. Jag ska se om jag kan leta upp det. Är du intresserad så skicka ett PM!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#9 blev något fel så lyckades itne skicka ett pm till dig, men jag är väldigt intresserad! Vad ska du ha för det?
Greetings.
Legacy Mwari.
#10: Jag har fått två PM och svarat på det ena så du lyckades nog trots allt, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#11 Oj! Förlåt :) Datorerna i skolan är lite mysko..
Greetings.
Legacy Mwari.
Helt klart djurliv! Tänk sims utan husdjur O_O
Året runt är också kul! 
Jag blev nästan lite besviken på TS3, att inte Året runt var med.. Djurliv hoppades jag också var med..
#14 Fast spelet har inte ens varit köpbart i ett år, det kommer väl! 
//Elin
Gud vad jag saknar djurliv =( Tyckte om Året runt oxå
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#15 - Jag veeet 
Min favorit är absolut Nattkiv ;)
Året runt, Livet i lägenhet, Jorden runt och studentliv. Arbetsliv var kul också men av någon anledning saknar jag inte djurliv…
Jennie
alla är roliga (;
men nu på TS3 så kan man ju nt ha djur, året runt och så vidare, men dom skapar ju massa nu, typ som Destination Världen, och snart kommer DRÖMJOBB!! man kan ju vara mode designer där! skit kul!! xD

Jag började spela sims rätt så sent, men Livet i lägenhet är roligt tycker jag ;P På min förra datoor hade jag instalerat Året runt och djur liv instalerat med. men sen när jag inte hade PC längre blev det inget av de,.. men nu kör jag sims 3 i alla fall ;P

djurliv & arbetsliv - utan dem vore de inte alls kul. Därför jag fortsätter spela ts2 tills 3an släpper lite mer kula expansionspaket.
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.