The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 11239 ggr
Milowich
2

Hur blir man varulv?

Hej Glad

Hur blir man varulv på The Sims 2?

Jag har försökt flera gånger men jag måste göra något fel :O

Måste man ha något speciellt expansionspaket till eller? (t.ex. Djurliv)

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " TS1 & TS2 - allmänt " / Pandiz sajtvärden

Sunrise
0

Man behöver djurliv för att kunna bli varulv. :)

Milowich
0

Ok ^^

[sstorm]
0

Jag har aldrig lyckats även fast jag har alla TS2 Oskyldig

[molly-macy-ajax]
0

Man behöver djurliv :) Jag har lyckats flera gånger ^^

men är ni säkra på att ni har gjort rätt då? :)

[sstorm]
0

#4 nej för jag fattar inte hur man gör :/ Jag trodde jag visste men de fungerade ju inte (a)

KastKatt
0

Så här gör du;

1. jag har hört att det är bra att låta trädgården förfalla lite, för då kommer den vargen du behöver.

2. Det kommer en svart varg med gula lysande ögon, de kommer bara när det är mörkt.

3. Du ska bygga upp relationsmätaren så ni blir bra vänner, sedan ska den bita dig tillslut. Det kommer upp en ruta i "kön" uppe i hörnet där det står typ "nafsad av…"

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

[molly-macy-ajax]
0

#5 #6  dom gillar också myket träd!!  dom kommer mellan  kl:20.00-06.00  det finns ju så många och konstiga koder också så man kan säkert fuska så man blir en varulv….eftersom man kan göra sig till vampyr också :)

KastKatt
0

Precis, :) Jag har tänkt på en sak, nu när du #7 Molly-macy nämnde vampyrer. Det finns en vampyr som har den vampyrklänning sm finns, fast i en  annan färg. Hur kommer det sig att det finns "färdiga data-simmar" som har kläde ri andra färger?

Greetings.

Legacy Mwari.

hannakb
0

#7 Hur kan man fuska så att man blir varulv? Jag har försökt hundratals gånger utan att fuska, de dras ju till bebisar också…

[molly-macy-ajax]
1

#8 Det finns ju massa kläd koder… deras kläder kommer från en kod som jag inte kommer på vad den heter men jag kan kolla upp de :)

#9 Vet faktiskt inte :/……på ngt sätt borde de ju gå eftersom man kan fuska till sig typ allt på sims XD

KastKatt
1

#9 Enda fusket jag hittat för att "bli" varulv är att man tar boolprop allcheats, gör gör vargen valbar" (komer inte ihåg vad det heter på engelska), och sedan drar upp både din egna och vargen relations status för avrandra. Vilket gör att det går lite fortare. Jag har bara lyckas få en-tre simmar bli varulvar på de viset, de andra har jag bitit med min enga sim :P

Greetings.

Legacy Mwari.

[molly-macy-ajax]
0

#11 Vart ska man skriva in boolprop allcheats?? asså i kvarteret eller när man har gått in på en tomt ?? :)

KastKatt
0

#12 Kvarteret har jag för mig. Jag vet inte om du kan koden men jag skriver den för säkerhetens skull.

Komemr inte ihåg koden för att få upp den lilla fuskrutan,med typ ctrl+C+Enter? eller vad den sista knappen är.

Boolprop testingcheatsEnabled true (byt ut true mot false om du vill sätnga av det)

Greetings.

Legacy Mwari.