OT - Har ni några husdjur?
Har ni några husdjur? 
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Jag har 4 marsvin och en hund :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Jag har en hamster, två kaniner och fem gerbiler.
Jag har hos pappa: 1 katt, 1 kanin och 26 gerbiler. Fast 8 bor här tillfälligt och 5 är en kull med bebisar som föddes idag. 
Hos mamma har jag: 2 katter:P
gerbilerna kan ni se på min hemsida: www.fortunas.se :) (Alla utom 9:))
På bilden är det katten hos pappa. Lucky!
//Elin
Jag har 1 hund, 1 katt, 6 hamstrar och 4 gerbiler :)
Jag har 2kaniner :) har ingen bild på den här datan dock..
// Michis

Jag har en liten hund pudel valp på snart 6 månader
Jag har 2 gerbiler, 1 kanin och 2 hundar hemma hos mig. (:

Jag har :
3 kaniner.
3 katter.
1 hund.
Inte så många längre, 3 möss, en hamster, två hundar och en häst. Sen senare är syrrans, och hundarna är familjens.

Mvh Stephanie 

En kanin och två katter. ^^
Föder upp gerbiler, så ca 20 gerbiler och en kanin :)

3 katter, alla av rasen cornish rex. Via, Quila och Kenzo. 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag har tre ormar och en hund
Jag har 15 gerbiler och en hamster för tillfället..
Jag har en liten kanin, Pepparmint heter hon, kallas för Minten. Jag slänger in en liten bild på henne.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Sen har jag nästan en katt också. Vid våran sommarstuga har vi en granne som har världens gosigaste och mest lekfulla kattunge (som håller på att bli ganska stor nu). Den i princip bor hos alla i området (kommer in i husen och gosar och lägger sig ibland och sover lite här och var i husen) mycket sällskap liten katt som vill vara i närheten utav människor så gott som hela tiden. Jag kommer inte ihåg vad han heter, men jag slänger iaf in några bilder på honom (har hundratals med bilder på honom, han är den perfekta fotomodellen!)
Här kommer först en lekfull bild.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Och så en otroligt gosig bild. Han låg så här i gräset av sig själv, helt på rygg med alla tassar utsträckta. Förövrigt så har han olika ögonfärg, ett blått öga och ett brun-grönt, ;). Såå, fina är de!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#33 Vilken söt bild!
Jennie
Jag har 2 hamstrar :)
Jag har 1 hund, 2 katter och 4 råttor :)

Marsvin, gerbiler, fiskar, hamstrar, kolla pressen för mer info om dem :)
Jag har 4 kaniner och 5 gerbiler. Och en häst. Eller ja, en halv. Fast inte hos oss :P
1 hund
1 marsvin
2 hamstrar (kommer kanske få fler under sportlovet)

jag har två katter och de heter Othello och Oswald och är av rasen Cornish rex.
Jag har en dvärgvädurshona :) Hon är madagaskar brokig och heter Molly! :D

Du vet väl att det är lag på att ha marsvin minst 2&2? Nu vet jag inte om du har det ensamt, men om du har det kan det vara bra att veta ;p
Hos mig bor det:
ca. 130 Nötkreatur Kalvar/Ungdjur/Mjölkkor
Ca.20 Höns
3 katter
1 hund
130 fiskar (90 yngel)
2 Dvärgklogrodor
ca. 200000 insekter (Hahah)
och Några Råttor i Ladan..
#51 Har du bara 1 marsvin? Du vet väl att det är lag på att man måste ha 2?
Jag ar två små söta kaniner :3

Jag har dock inga bättre bilder på denna datorn :/
#46 jotack det vet jag. Läs på min profil.

Ok, hoppades att det var nåt sånt. Det var absolut inget illa menat, men eftersom jag älskar djur så måste jag bara säga till om jag ser nån som har ensamma djur som egentligen ska vara flera. Har själv vart med om det, vi hade två hanar och den ena bet den andra så han fick ett sår i sidan och det kom flugor och la ägg i såret och sen kläcktes dom och åt på honom inifrån, så vi fick avliva honom och hade det andra marsvinet själv sen.
Tråkigt

#53 Guuud så söta ! :O
Gulliga djur
Jag har 2 råttor Vera och Vega (har bilder på min pappas kamera och han bor inte med oss)
#55 tråkig historia
#52: Självklart vet jag det. Läs noggrannare; "ett, förhoppningsvis snart två marsvin".
Mitt marsvin är en omplacering som inte trivdes i sin förra flock, hon är mkt dominant mot andra honor. Håller på att leta efter ett nytt marsvin som sällskap till henne, har gjort det sen innan jag tog emot henne.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#60 Jag läste noggrannt
xD
jag har en sköldpadda (Herbert) ,en salamander(Lillen) och vi kanske ska få en leguan som heter Gurkan.
Herbert är min men den är mer som min mammas
Vill ha en hund, men det får vänta ett tag till… Så för tilfället äger jag bara dammråttor 
på söndag får jag hem en ny pärla! ;)
# 66 Vad får du för något då'? 
#67 - nämen de är ju en överaskning ;)
Okejdå ett nytt marsvin *fnissa*
#68 Roligt :)
Jag har en hund, en kanin och troligtvis kaninungar om sisådär 28 dagar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

hunden och råttorna som jag skrev i #42 och #43 har jag fortfarande.. men har även skaffat två gerbiler :D har dock inga bilder på dom på datorn..
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Nu har jag tre katter.
Men genom tiden har jag haft många fler djur, sammanlagt 6 katter, 5 kaniner, 4 råttor, 1 hund, en himla massa vandrande pinnar, fiskar och kackerlackor (!?).
Men här har ni en bild på mina nuvarande katter. Katten till vänster var förut en väldigt duktig utställningskatt. På hans första utställning vann han hela rubbet! Domarna älskade honom, och han fick en pokal och en stor rosett. Det var väldigt kul! Sammanlagt blev det tre utställningar, och han samlade åt sig tre ettor och blev alltså mästare. Men vi märkte sen att det inte var hans grej då han var väldigt nervös. Så vi la av med det, så nu är han bara sällskaps katt!
1 kanin
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har en underbar hund och vill skaffa råttor :D men det får jag inte så länge jag bor hemma >.<
Hunden heter Donna och är en flatcoated retriver på 7 år :)
Va på en djuraffär i dag och såg när en mus fick ungar :S

#76 Det är olagligt att föda upp djurungar i djuraffär, anmäl dem. (Tror att det är det i alla fall?)
#77 dom hade massa möss i ett stort akvarie, sök på om det är olagligt .

2 katter & 1 hund :)
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
8 marsvin nu då.

#78 Beror på hur stort akvariet var, men i vilket fall så är det olagligt att ha så små ungar i djuraffär. Finns en djuraffär där jag bor som har en dunabur på ca 40x30 där det är minst 2 kullar med små möss, ibland helt nyfödda (alltid, har i varje fall vart det de få gångerna jag har varit där), plus några vuxna möss, och sammanlagt är det ca20 möss minst i den lilla buren :(
Jaha det var ca. 10 st i ett 200 liters..
Jag har 15 kaniner för tillfället, 2 hundxar och en sköldis :3
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
har nu en toypudel hane på 3månader som jag haft några veckor :))
Jag har 8 kaniner just nu =) men fyra av dem är ungar och vi ska sälja tre av dem ;)