Bli kär
Jo, nu är det så att jag har jobbat hur länge som helst på att min sim och en annan sim som bor granne med min familj ska bli kära. Men de blir aldrig mer än goda vänner. Det dyker aldrig upp fler alternativ på "romantiskt".
Varför är det så och är det något jag kan göra någonting åt?
Har du provat att göra olika romantiska grejjer hela tiden efter varandra? För om du har det så borde det komma upp mer alternativ ju mer romantiska grejjer du gör.
Jag hade också problem med att få två simmar kära en gång, men det var bara någon bugg och jag kommer inte ihåg hur jag fixade det. Hoppas det inte är så det är för dig, men jag säger bara att det tyvärr kan vara en bugg… :/
Hoppas det löser sig!
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Gör som #1 säger, gör flera saker romantiska saker efter varandra.. Tar tusen år men snart så =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Tror spelet är så smart gjort att vissa simmar helt enkelt inte har någon personkemi och då tar de mycket längre tid att få dem kära.
#3 japp det eller partners. Jag kämpade som sjutton med två sims och sen visade det sig att han hade tjej. Men efter mycket romantik kunde jag välja att hon skulle be honom göra slut med sin tjej.
Jag kommer ihåg när jag skulle hitta tjej till min sim, Ingen var singel kändes det som, men tillslut fick han en tjej :)