Kan ej installera sims
Jag lyckas inte installera the sims 2 på min bärbara dator. Den reagerar inte på att jag stoppat in cd 1 i cd-spelaren. Jag kan stoppa in cd 2 eller ett expansionspack, det reagerar den på, men man måste ju börja med cd 1. Det funkar utmärkt på min stationära dator som har windows xp, min bärbara har windows 7, tror ni det kan ha något att göra med det? Har sims gått att installera för er som har windows 7?

Prova att gå till "Dator" lr "Den här Datorn", där kanske du kan nå spelskivan.. Jag vet inte riktigt hur du ska göra annars, jag är ingen computerwhiz direkt.. Jag har Vista, och för mig fungerar det jättebra, Windows 7 vet jag inte :/
/Malin
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.
#1 Den syntes inte där heller, men jag fick det att funka till slut ändå! :D
har windows 7 och det funkar. kanske något med din cd-läsare på din bärbara? hade samma problem med denna datorn, bytte cdläsare och det funkar:D den hittade bara vissa simsspel innan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Testa om någon annan skiva kan läsas i cdläsaren om inte så funkar den inte då får du nog köpa dej en extern cdläsare..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#3 Det verkar ha varit så för min dator också, den hittade bara vissa av Sims spelen..
Men som sagt så löste jag det till slut ändå, så det funkar nu :)