The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 7189 ggr
93-01-30
1

Simbröst

Är det bara jag som har märkt att simmarna i 3:an inte har bröst… irriterar mig lite på det faktiskt… någon mer som håller med? Tungan ute

[Underground]
0

Jao, men det finns ju att fixa här: http://www.modthesims.info/download.php?t=373389

KAGE
0

Håller med grymt mycket ;(
Men är man smal och vältränad så är man tydligen helt platt. Så är det ju i verkligheten… NOT!

/Karoline.

[Thiah]
0

Japp och om man är knubbig så måste man ha stora bröst. Så är det ju också i verkligheten :D Jag tycker att man borde kunna ändra  på benlängd och liknande med eftersom det är så olika från människa till människa.

[tildaah]
0

#1 : Är det gratis ? Eller ska man betala ?Tungan ute

watervalley
0

Vart trycker man för att ladda ner ? fattar inge tpå den hemsidan XD

Minitassen
0

Ja hur laddar man ner?

PotatoEcho
0

ni trycker väll på fliken downlaod sen trycker ni på breastslider eller vad det stod o under download files?:P

Minitassen
0

Men det står att man måste vara medlem!!

PotatoEcho
0

Bli medlem då:)

[Thiah]
0

Mod the sims funkar inte för mig. KJag har visst något cookies eller så har jag inte cookies så  jag kan inte ladda ner vilket suger.

[tildaah]
0

#10, jag har norton security, tror jag.. och därför kan inte jag ladda ner det Obestämd

Är det ingen som vet någon annan hemsida som man kan ladda ner det på?

PotatoEcho
0

googla, finns säkert något.

[Thiah]
0

Visade sims för en killkompis och han blev faktiskt lite chockad över hur lite man sist och slutligen kan fixa med kroppen. Han hade hört att man kan ändra allt så han hade trott att man kunde fixa precis allt.

watervalley
0

Det blir ju bara adobe fil .-.-

Milowich
0

Har aldrig tänkt på det xP

cykelpump
0

har laddat ner dt! Men fattar inte hur man installerar d :/

cykelpump
0

Puttar upp! :P

cykelpump
0

Någon som har fått detta att funka? :)

maatildaahh
0

jag har inte lyckats fixa det,

det står bara

no cookies found när ja klickar på download länken.

vet inte riktigt vad jag ska göra ?

någon som kan hjälpa mig ? :(

Ijin
0

Alltså… Är du smal och vältränad(smal som i smal, ja) så har du nästan inga bröst. Det är bara naturligt. Brösten är ju fett.

fckingdead
0

Filen för mig blir tre böcker typ, Klickar på den och sen (extract here)

Då får jag filen och går in på (Mina dokumet - Ea games - downloads) och lägger in den där, Enkelt o:

Malteråttan (L)