Fördömt otroligt coola mods
Hittade ett mod där du kan bestämma hur stora bröst mm som du vill att din tjej sim skall ha. Helt fantastiskt om man vill försöka skapa sig själv och är mera storbystad än vad maxis sims tjejer är…
Ett mod där du kan betala räkningar en gång i veckan och själv välja dag! Låter smart tycker jag…
Hur skulle det vara att få köra sin ägen bil till jobbet eller kanske ta en rundtur på stan utan att taxin dyker upp. Hur skulle det vara om taxin bara dök upp ifall du gick ut och gå och du behövde ta taxin gem eftersom du inte tog bilen… Då är detta mod du behöver…
Hur fixar man dessa saker?
Jag laddade ner dem, men kom ju på att det endå inte funkar. Kull iallafall 
//Elin
#3 Ja sej det! Har ingen aning om hur de fixar mods! Det är någonting experterna kan och inte jag!
#4 Det skall funka hur bra som hälst om du bara lägger in den i rett mapp… Jag skall kolla efter en länk där de förklarar hur du skall göra för att få det att funka i ditt spel! För funka skall det göra…
Jo, men saken är den att vi frösökt få det att funka hur länge som hslt + vi pratat om det i andra trådar, men det blir endå fel…
//Elin
#3 Haha jag menar, hur man fixar det till sitt eget spel. 
Jag har lagat en tråd om hur man installerar sitt nerladdade inehåll. Jag har snokat och runt lite hur man installerar sakerna man laddar ner till sitt spel från webben. Tyvärr är på engelska men troligen förstår ni det språket så pass att ni får det att funka…
Ja, men det finns ingen downloadknapp?
För att kunna ladda ner dessa saker på mod the sims så skall du först och främst registrera in dig! Registreringen är gratis! Alla nerladdningar gratis samt mods mm. När du loggat in dig så finns en flik där det står download. Sedan är det bara att ladda ner programmet,modden eller vad det är för något du vill ha i ditt spel.
När du laddat ner din fil till din dator behöver du både vinrar oc zip program för att packa upp rar och zip filn där det nerladdade inehållet ligger. Jag använder IZarc 4.0 BETA (Virus fri, spyware free, addware free! Vem tusan vill ha sånt skit i sin dator! Så IZarc är en säker gratis produkt fri från sådant skit)
Izarc öppnar en massa packade filer i olika filformat som ex rar och zip.
När du har packat upp det du laddat ner kan du installera det till ditt spel….
Kom ihåg att om du lägger en rar eller zip fil i din spel mapp så kommer det sannerligen inte att funka. Du måste packa upp rar eller zip filen först…
Gå och kolla tråden hur man installerar det man laddar ner till spelet här.
Jag tror vi har typ 3 trådar om hur man ska ladda ner och installera sitt material så jag råder alla att läsa dessa trådar + artikeln som Superstars nu skrivit och sen fråga frågor :D
hihi, kul kul!! Äntligen kan dom få lite sjysta brön =P
Bröst-grejjen funkade fint på mitt spel =)
#12 Fina grejer om du fick det att funka. Då bör du nog få det du laddar ner också att funka.
jo då, inte haft nå större problem med nerladdningar, allt jag laddat hem har fungerat.
Lite lurigt bara att bröst-förändringen hamnade i Mun-förändringarna =) men mnen…

bröst länken funkar ju inte :/
#15 funkar hur bra som helst för mig 

men… hur ser sidan ut för dig? #16

NU FUNKAR DET!!! :D (asså länken)
hur laddar man ner det ?
det står bara
No cookies found
när jag trycker på download knappen ? :(
jag har ju ett svenskt spel som inte alls gillar packages filer så detta funkar inte hos mig :(