The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3684 ggr
Mumsing
0

Fel på mitt sims!

jag fattar inte. mitt sims verkar alltid krångla för mig, men nu är det helt åt skogen.

det står att ja måste uppdatera spelet, så ja klickar på det. men de blir aldrig någon uppdatering? och sen när ja klickar på starta spelet så blir skärmen konstig ( svart, den laddar o sen ser man " start " o allt där nere på skärmen ) och sen laddar den inget mer. vad kan ja göra?

de funkar finfint för min syster. :s

Busangardens
0

Det problemet har jag också haft. För mig visade det sig att min dators inställningar samt brndväggen spärrade sims utan vidare så för att få ordning på det (minns ej hur jag gjorde) var jag tvungen ställa in datorn på att tillåta spelet.

Om det inte är fallet för dig så skulle jag tro att drivrutinerna antingen för spelet eller datorn spökar och då kan du avinstallera och installera om spelet funkar inte det så kan du systemåterställa datorn eller helt enkelt fixa drivrutinerna.

Det är några orsaker till varför spelet inte funkar som det ska.

Mumsing
0

har installerat om det, och då funkade det. men nu nästa gång jag skulle spela det så var det att det inte installerats korrekt? min datorn spökar lite, tror ja haha .:)