The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 6393 ggr
Busangardens
0

Limo?

Jag har prylpaketet bilar till Sims 3 men min fråga är nu. Kan man skaffa Limousine som privatåk på något vis? Tänkte om det fanns gratis någonstanns eller så?

Skulle vara kul att ha en Limousine ståendes på gården.

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "TS 3 - allmänt" / Pandiz sajtvärden

Eloz
0

Jag har för mig att det kommer när simmen har blivit rockstjärna eller så, och då kan man även använda den som privatbil. Glad

Busangardens
0

#1 Jo det vet jag att man åker Limo i musikbranchen men mina simar jobbar aldrig. jag är mer ute efter en limo man kan ha på parkeringen framför huset och använda till dagligt bruk.

Eloz
0

Hm, men jag tror att om du får en limo i karriären så kan du ta ur den ur din sims katalog och ställa den på parkeringen. :)

Elinormaggan
0

Eller så letar mán efter en kod som låser upp karriären, dock så vet jag inte om det finns till ts3 x)

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

Eloz
1

Jo, man kan skriva in först "testingcheatsenabled true", hålla in shift och trycka på brevlådan, sedan klicka på något alternativ med jobb (vet inte vad det står) Men där kan man iallafall välja karriär/jobb.

Busangardens
1

Så jag skall kunna plocka ut limon fast mina simar inte har just den karriären eller måste de vara anställda där först och ha nått den nivån i karriären?

Eloz
1

Jo, man måste ha nått den nivån i musikkarrären för att kunna plocka ut limon ur simmens katalog.

Anniez
0

Jag har försökt nyss men det går inte. Hittar inte limon? Hjälpa mig?Rynkar på näsan

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))