The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5417 ggr
[Thiah]
0

Hår.

Hörrni kära sims vänner. Jag vet många sidor där man kan ladda ner hår och fina grejer men jag vet få sidor där håret laddas ner som en sims3pack fil.

Någon som kan hjälpa mig med det? Just nu har jag laddat ner allt gratis på thesimsresource men det måste väl finnas någon annan sida?

Jetta
0

My Blue Book finns det en del frisyrer som går att ladda ner som sims3pack. På de flesta kan man välja antingen package eller sims3pack. Man måste dock packa upp den först med något zip-program.[](My Blue Book)

[Thiah]
0

<3 pussar till dig. Kyss

Tack för att ha visat mig en helt ny sida!

[Thiah]
0

SkrattandeDenna sida är ju helt underbar och den hade massor av fina hår… jag är i sjunde himlen

Jetta
0

Det var så lite så Flört

Elega
0

Hur laddar man ner håren från den sidan? 0_o Fattar noll!

[Thiah]
0

Det står under varje bild mediafire och en annan. Trycker du på mediafire så kommer du till en annan sida där det finns en Download bild.

Detta är för att dom inte har utrymme att själv ha alla bilderna utan dom använder ett annat ställe där man får ha mycket mera utrymme.

PotatoEcho
0

Måste tacka Jetta att hon visade oss denna sida, aldrig sett den förr! Jätte många fina hår TILL killar, har jag inte hittar förr.. också till tjejer då!! ska ladda hem massa nu när jag blir ledig: )

[Eleya]
0

Måste bara ställa den dumman frågan hur man får tag på ett bra zip-program? Amatör som man är. =)

[Thiah]
0

Googla på Winrar så får du. Man kan ha det gratis, fast det frågar hela tiden om man vill köpa det.

[Eleya]
0

Tack, jag hittade ett pålitligt program igår kväll som funkar perfekt..nu jädrar ska det laddas hem. ^^