The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 4815 ggr
Elega
0

Olika frisyrer

Jag har Sims 3 utan några expansions men jag skulle gärna vilja ha lite fler frisyrer att välja mellan, går det att få ändå på något sätt? Om inte, vilket expansionpack ska jag välja?

Och om någon vill, så får ni gärna berätta vilka olika expansions/prylpaket som finns, vad de innehåller eller innebär och vilka ni tycker bäst om.

Pose-idon
0

Själv tycker jag alla kläder och frisyer som EA har gjort är väldigt fula så jag har laddad ner från olika sidor, här på sims.ifokus finns det trådar med länkar vart man kan ladda ner och hur man gör. Glad

Men det ska finnas fler frisyrer/kläder med alla expansioner, prylpaket har jag inga.

//Elin

fckingdead
0

Eller om du har simpoints kan du klicka in dig på Ea store inom spelet och klicka på Hår, Där kan de finnas lite hårfrisyrer. (=

Malteråttan (L)

Anniez
0

#2 Hur får man simpoints?Förvånad

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

fckingdead
0

om du köpt spelet själv, så kan du registrera dig och skriva in serienumret så får du 1000 simpoints, sen när de är slut måste man köpa själv. så enkelt är de <:

Malteråttan (L)

fckingdead
0

Malteråttan (L)

Anniez
0

Jag fick inte 1000 simpoints :s

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

EllieJ
0

Varför inte bara ladda ner frisyrer? Jag laddar ner från thesims3.com och där har dom frisyrer för killar, tjejer, småbarn, barn, tonåringar, vuxna.. ja allt som finns liksom. Det är jättelätt att ladda ner därifrån!

Pose-idon
0

#7 Personligen tycker jag inte att det som EA har gjort är fint. Glad

//Elin

[Thiah]
0

#8 jag tycker inte heller dom är fina, jag gillar inte heller de flesta av deras kläder.

Ladda ner frisyrer så blir du mest nöjd tycker jag. Finns flera trådar som jag iaf ganska nyligen skrivit i som har massor av gratis frisyrer.

Pose-idon
0

#9 Håller med, jag använder inget av det EA skapat på mina simmar, det ser suddigt och tråkigt ut, och jag fult med. :)

//Elin

[Thiah]
0

#10 dessutom är tröjorna för korta och byxorna sitter uppe vid armhålan…osv… Tungan ute

Pose-idon
0

#11 Haha precis. Tungan ute

//Elin