Bebis utan kropp (sims 3)
Satt och spelade och helt plötsligt försvann bebisens kropp och mamman blev "utdragen". Har inte använt nån fuskkod, inte heller moveobjects (använde bara motherlode en gång i ett annat hushåll) så det kan inte bero på det. Sen kom mamman tillbaka som vanligt medan den utdragna saken fortsatte hänga över bebisen :s. Sen när bebisen blev ett småbarn så försvann det igen…

Har du medladdade kläder till sims 3? :) För sådär blir det när een bäbis/småbarn får en tröja som egentligen är till en vuxen. Tycker det är väldigt läskigt när de ser ut sådär xD

Har inte laddat ner några kläder, men en del familjer som det följt med kläder med. Mina simmar får alltid den fula tröjan med ett avlångt ansikte på när de blir gravida :s.
Men tack för svaret iaf :). Skrev fel däruppe, den var ju ett småbarn hela tiden :p. Fast först såg den ut så, sen inte och sen igen… Mamman kanske bytte till nattkläder eller så på den? Men får väl ta och ändra klädstil nästa gång jag spelar så den blir normal igen :)
Då kan det vara kläder som följde med familjen som är boven ;)
Ja, att byta klädstil borde ju göra barnet normalt igen :D Hoppas det löser sig för dig i alla fall ^^ Är irriterande när simmarna ser konstiga ut xD
Jag var med om samma sak. Ifall du vill bli av med kropparna så går du in på instrallerat innehåll och raderar de kroppar/delar som är fel :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt