The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 22065 ggr
[Fruktiz]
64

Ladda ner Sims3 lagligt?

Kan man ladda ner The Sims 3 lagligt? Jag har för mig att det går..?

Det är inte så kul att ladda ner olagligt eftersom det är böter..

Är väldigt sugen på att spela det! Flört

SimsBrooke
0

det går att ladda ner från Cdon men det kostar ju..

http://cdon.se/spel/the_sims_3-897946

Jag tror inte du kan ladda ner det utan att betala..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

aangeleyes
0

klart det går o aldda ner men du får inte med alla grejjer i spelet om du laddar ner det. + som sagt kommer dom på dig kan du få böter !!!

[Strawberi]
0

#2 - Risken du blir tagen.. Är ganska VÄLDIGT liten.. Faktiskt

aangeleyes
1

#3 sant sant att risken är liten men den finns ju alltid, men en kompis alddade ner spelet åt mig och jag fick inte med alla grejjer i spelet så jag var lite missnöjd men jag köpte det sen ändå

[Strawberi]
0

#4 - Du vet du måste tanka patchar och sånt själv alltså patcha för hand och inte via internet. Inte så svårt egentligen. Risken finns men egentligen orkar ingen lägga tid på ta fast folk som gör sånt.

[Thiah]
0

En människa som laddar ner ett spel eller en människa som lägger ut 1000tals spel för nedladdning.. Gissa vem dom jagar först Flört

[Strawberi]
0

En som lägger ut spel. Enklare att få tag i än de som tankar.

[Thiah]
0

Precis :)

RuiXue
0

Det TS frågade om var ju om det går att ladda ner LAGLIGT vilket det uppenbarligen gör. Tror till och med att man kan ladda ner det från thesims3.com men är inte säker på om man kan därifrån. Jag har alla mina The Sims 3 på skiva, köpt i butik.

Jennie

exitingsvillemo
8

Jag laddar hem från EA-games

[Fruktiz]
0

Tack för alla svar! Glad

Om man kan ladda ner The Sims 3 så har är det kanske skaparna av spelet som kommit på att man inte ska få allt med och när man saknar det vill de att man köpa det istället..

Min kusin har laddat ner The Sims 3, vet inte om det var lagligt eller gratis, men det funkar bra. Har dock ingen aning om om alla saker finns med..

#10 Hur funkar spelet då? Får man med alla saker?

[Strawberi]
0

#11 - du borde få med spel och sånt. Alltså alla tillbehör eftersom man patchar via internet. När du tankar från THP tex så måste du patcha manuellt. Men vilket även går bra ^^

[Fruktiz]
0

#12 Vad betyder patcha? Skäms

[Strawberi]
0

#13 - patcha betyder ''uppdatera''. Eller hur jag ska förklara..
Uppslag från wikipedia:
Programfix, buggfix, [1] (engelska: patch) är en uppdatering av ett datorprogram som inte nödvändigtvis föranleder ett nytt versionsnummer. Syftet med en programfix är att rätta till fel eller göra anpassningar av programmet för de speciella förhållanden som råder för en viss användare eller dator.

[Fruktiz]
1

#14 Tack, jag förstår att det var svårt att förklara. För det var lite svårt att förstå också Tungan ute

[Strawberi]
0

#15 - haha hade varit värre om du inte hade förstått ordet upptadera. Då hade jag haft problem, men förstod du nu? :)

[Fruktiz]
0

#16 Ungefär.. Är det så att jag får med alla saker i spelet som min dator klarar av? :)

[Strawberi]
0

#17 - klarar av? .. Det är en upptadering, alltså. De kan förändra något eller göra något nytt. Lägga till mönster och sånt ;)

[Fruktiz]
0

#18 Okej :) Snällt av dig att du förklarade!

matilda9898
0

hej

ShitGoose
0

Jag laddade ner det ifrån piratebay.. Funkar kanon ;)
Dock är det väl inte lagligt.

Medarbetare på Sphynx iFokus

Doll
0

Jag har kört på nerladdat ända sen ts2 kom ut, har även kört ts3 som pirat. Men tyckte mest att det bara var en massa krångel hit och dit när det kommer till spel uppdateringar, installation av nya expansionpack och att spelet helt plötsligt kunde sluta funka och buggade.

Sims tycket jag är värt att lägga ner pengarna på för att kunna köra original.
Annars närmar det sig jul och då är det bara sätta upp det på listan. :)

[Thiah]
0

sims är dock en av de få spel jag spelat som är sjuttons bökigt med just uppdateringar och grejer.. dom har lite som motto att "våga vägra fixa problmen, ge kunderna istället nya saker att titta på i spelet"

typagnes
0

Om man vill köpa de två prylpaketen kan man gå in på EA's hemsida och köpa dom för bara 89 :- st :)

(Sen kanske jag är lite efter, men där såg jag att det ska komma ett nytt expansionspaket som heter Medeltiden, och jag tror ni fattar vad det kommer handla om :p men ni kanske redan visste det :))

21Guns
0

#24 Det är inget expansionspaket, utan det är ett eget spel :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

typagnes
0

#25 aha :p coolt!