The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5482 ggr
[Thiah]
0

Sims3 chitchat.

Tänkte att vi kanske kunde ha en allmän chat tråd om sims3. Där man kan fråga och diskutera och gnälla och prisa och visa bilder och så.

Bara allmänt babbel lixom Skrattande

[Thiah]
0

Jag märkte igår att helt plötsligt har MASSOR av mina nedladdningar försvunnit. Jag raderade typ 30st innan en det har försvunnit närmare 50. Och bland de som försvann var mina favorit gardiner!  murr

LosGinos
0

Usch då :P

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

[Thiah]
0

Jag har nu suttit och försökt hitta allt som jag tyckte om igen men vissa saker tas ju bort från nätet och jag minns inte varifrån allt är hämtat.. men det blir nog bra tillslut Skrattande

[Thiah]
0

hmm..Hörrni…hur har man bil i en lägenhet?

Dessutom, går inte hissarna väldigt väldigt sakta? Jag tänkte att dom skulle vara lika bra som i sims2 men icke.

21Guns
0

#4 Jag tror man måste ha den i någon utav simmarnas "ryggsäckar".

Tycker också att hissarna kan vara sega ibland… lite synd men inte så mycket man kan göra åt ;)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Thiah]
0

Det värsta är ju när man inte har så lång tid innan en nattkubb stänger. Tar ju 1-2 timmar att komma hemifrån för min sim till en  nattklubb.. Eller det var innan jag köpte hus och bil åt henne. =)

21Guns
0

Haha jo, jag hatar när man går typ 4 timmar innan den stänger, men så tar det typ 3-4 timmar att åka dit, även om man bara bor typ 3 "block" därifrån…

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Thiah]
0

mm..

Och hur lätt är det att bli mixolog på¨det sättet…bah

Och jag hatar att man inte kan få bestämma lägenheter bättre i nya staden..suck

southdakota
0

Går det att flytta in flera personer i samma lägenhet? Alltså på olika våningar, inte lyckats med det och vore bra mycket roligare. Glad

21Guns
0

#9 Nej, typ inte. :( Men det bor folk i andra lägenheter när man flyttar in… <alttså också i samma byggnad)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Thiah]
0

jo det vore roligt om det var lite flexiblare. I alla fall att man kan välja lägenheter på olika vånngar i samma hus. Jag skulle vilja välja om min tjej ska bo på 40 eller 3 våningen.

southdakota
0

Ja, samma här, sedan skulle jag vilja ha olika egna familjer i samma lägenhet.

[Thiah]
0

i samma hus menar du? Jo det vore läckert.

southdakota
0

Ja, precis :)