Vampyrbebisar?
Jag undrar ifall två vampyrer kan få barn, och att det då också blir en vampyr, eller blir det en vanlig människa?
Ingen aning?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
du får testa. :)
Malteråttan (L)

Jag har testat nu och det blev en liten vampyrbebis! 
#3 Naaah, vad sött med en liten vampyrbebis ;-)

jaa :P fast bebisen ser inte ut som en vampyr, utan ögonfärgen o det börjar komma när den är småbarn. Fast en sak jag märkte är att ungen har typ inte samma "humörmätare" som vanliga vampyrer, för när man blir vampyr så ändras ju dom och blir lila, sen står de ju törst istället för hunger, men ungen har exakt som vanligt som hon inte var vampyr, och hon är tonåring nu, och hon har det märket som man får på halsen, hon har vampyrögon och den hudfärgen, men humörmätaren ändras inte..
Kan man ha vampyrer på 3an nu? :O
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Ja, men du måste ha "Kvällsnöjen" eller "Late night" som det heter på engelska, det nyaste expansionpaketet :]
#7 okej ja våran dator som jag spelade sims på har krashat så e ganska efter när det gäller sims för tillfället x'D Men ska ta och köpa de spelat så fort den datorn e lagad 8D xD
-' Malin Hultman

Haha okej ;p ja det tycker jag du ska göra, för det är definitivt värt pengarna iaf :3
#9 okej :D Ja just nu har det varit mycket med veterinär till kaninerna men ska köpa det 8D När datorn fungerar som sagt ^^ :D
-' Malin Hultman

Kan vi inte få se lite bilder på underverket? 

Ungen har redan vuxit upp tyvärr :P

Min sambo fick barn med en vampyr men hon själv var människa. Det blev ett hybridbarn och han lärde sig typ sjukligt fort och skit :P Allt gick fort med honom, haha. Han hade inte ens målat färdigt en tavla men hade redan 10 i målning :P Och han träffade alla sina vänner i skolan jättefort och gjorde läxor jättefort osv..

Oj vad coolt! :o

#13 Hahaah!! Skratta typ ihjäl mig över "det blev ett hybridbarn", haha! :D xD
/Malin
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.