The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5846 ggr
[Thiah]
0

lägenheter.

Jag har just fått Kvällsnöjen och undrar över en sak. Är det bara små lägenheter och villor i denna stad med? Hittar studiolägenheter och sen några 2 rums villor men jag vill ju ha en 2 rums lägenhet :)

21Guns
0

Det finns typ en 2 rums lägenhet som jag har hittat, men den var upptagen från början så jag sparkade ut dem som bodde där :P Det kan finnas mer, så det är bara gå in i Ändra Stad läget och trycka på alla lägenheter så ser du hur många rum alla lägenheter har :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Thiah]
0

Okej, så trist bara att man måste hålla på så hela tiden. Jag hade gärna skaffat en vindsvåning… hehehe

Dessutom måste jag ha extra stort nu eftersom min make är vampyr och behöver sin skönhetssömn Flört

[Thiah]
0

Hittade en 3 rummare mitt i centrum. Kalas eftersom min dam vill bli mixolog. Kastade ut familjen som bor där så nu ska vi flytta in..moahhaha

Anniez
0

Ju kändare man blir desto fler lägenheter att välja mellan. Hittade en trerummare för min lilla familj. Butlern fick ett eget rum t.o.m. så jag skulle tro att om du bara blir mer känd så kommer du hitta en större lägenhet. Sen tror jag att SR betyder hur många rum så att man inte behöver kolla det.

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

[Thiah]
0

jag har 2 stjärnor på min tjej och 1 stjärna på killen men jag fuskade fram min lägenhet ;)

[Thiah]
0

jag har 2 stjärnor på min tjej och 1 stjärna på killen men jag fuskade fram min lägenhet ;)

typagnes
0
YellowKiwi
0

ajja bajja Thiah ;-)

exitingsvillemo
0

#6 hur? hur? huuuur? =)

[Thiah]
0

#8 Oskyldig

#9 jag kickade ut familjen som redan bodde där Skrattande

exitingsvillemo
0

Nu har jag också kvällsnöjen, spelade typ 8 timmar igår hihi…

Jag hittade en lägenhet omgående, 2-vånings lägenhet med stoooor balkong.

Har inte rotat runtså mkt i staden ännu. I utkanten finns ju "lyx-kvarteret" med flådiga villor, där håller jag på att bygga hus just nu =P

Min sim har blivit förvandlad till vampyr och har precis tagit en tugga av sin make *mohahah*

En fundering har jag, för att fuska till behoven statiska så krävs ju en brevlåda, vilketinte lägenheterna tycks ha… Kan man bara klicka på ngn annans brevlåda? Eller måste det vara ens egen?