Hjälp!
När jag ska starta The sims så kommer det upp att "sims3Lancher har slutat fungera"..
Och jag fattar inte alls varför? Finns det nånting man kan göra för att få det att fungera?
Och nu har jag bara the sims 3 installerat
men när jag även installerar the sims 3 drömjobb så kommer spelrutan upp men då står det istället "Ditt exemplar av grundspelet The Sims 3 är inte kompatibelt med det aktuella Sims 3-expansionpaketet. Uppdatera ditt spel via spelets startprogram."
det är skit irriterande och jag vill få det att fungera, så snälla någon smart. hjälp mig!
Så här ser det ut när jag ska starta spelet, när jag har installerat drömjobb också.. klicka på bilden
Hur får man bort det så att det fungerar??

är det absolut ingen som vet vad felet kan vara? har ominstallerat spelen hur många gånger som helst och håller inte räkningen länge, och ändå så kommer samma rutor upp, jag har inga familjer jag absolut måste ha kvar. Men är riktigt tacksam om jag får svar på vad som kan vara fel. Köpte spelet bara för ett tag sen….

Jag fick det felet. Men då gjorde jag såhär (jag vet inte alls om det fungerar för mig, men det gjorde det för mig, så det kan ju vara värt ett försök): Jag satte i grundspelsskivan, klickade på GRUNDSPELSIKONEN, bytte till Drömjobbskivan och tryckte på start. Dock har jag ett annat problem nu, att hela spelet bara stängs av utan förvarning.
/Malin
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

Tack för förslaget, ska ta testa det och se om det fungerar igen!

(har bara vanliga the sims 3 installerat nu) och det går inte att öppna spel rutan. Det skulle vara bra att kunna öppa net först och uppgradera så att man iallafall kan öppa grund spelet,

får fort farande inte igång spelet, -.- grymt irriterande!
Är det ingen som vet hur man får "sims3Lancher" att fungera så att man iallafall kan få fram start programet?
Vill till en början få igån grund spelet riktigt innan jag försöker få igång drömjobb också.
Så snälla, lite hjälp tack!
Jag får det oxå. Dock behöver jag bara trycka på X för att stänga ner det och det funkar ibland hinner jag inte ens trycka ner det. Funkar iaf.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

för mig så fungerar det inte alls :S
jag och min kompis har samma problem!! allså shit. Jag har ominstallerat det…….. ehhm.. 5 gånger..