The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 5283 ggr
[Djurlinnea]
0

The Sims 2

Vars hittar man saker att ladda ner till TS2?? Kollade på artikeln eller inlägger där det fanns olika nedladdningssidor men efter några stycken blev jag less att kola där för det gick endast att ladda ner till TS3 och det har inte jag…Hjälp någon??

Och förresten är ny här ;D

[Fruktiz]
0

Hej och välkommen på dig!

Tyvärr kan jag ingenting om nedladdning till spelet faktiskt, och så har jag TS3 så jag kan heller inte komma på hur du ska göra.. Oskyldig

[Djurlinnea]
0

#1 Tack, okej Tungan ute

[Fruktiz]
0

#2 Men det finns många andra som vet jättemycket om nedladdning till TS2!

LosGinos
0

Det är väl bara att söka på google kan jag tänka mig Skrikandes

Vet inte om du har hört talas om det. Men det finns ett talesätt som kallas: Google is your best friend.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Onslow
0

Min personliga favorit bland hår till TS2 är CoolSims och om man vill ha olika grejer är ModTheSims och XMSims (svåra att få in i spelet och man kan bara ta en i taget, men riktigt fina saker). :)
Hoppas det går bra för dig!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Djurlinnea]
0

Tack alla :)

#4 okej, då ändrar jag lite " Google is not my best friend " gillar inte google :p

[Djurlinnea]
0

#5 en fråga bara ;) Är sidorna gratis att ladda ner ifrån??

Onslow
0

#7 Jag laddar alltid ner gratis. ;) Så ja, det är dem. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Shaiya]
0

Alla sidor ar inte gratis, vissa maste man betala pa och for att fa ladda ner diverse saker maste man betala men det finns massvis med snygga gratis-saker!

Jag personligen laddar endast ner gratis saker jag ar allt for snal for att betala. Sjalv skriver jag bara pa Google The Sims 2 free downloads och sa poppar det upp massvis med roliga sidor dar man laddar ner gratis. Det mesta ar ju gratis, och speciellt for TS2 och TS1 sedan TS3 kom ut.

[Djurlinnea]
0

#8 Okej vad bra :)

#9 Okej ;D