Kvällsnöjen!
Så nu har mitt spel kommit hem i min brevlåda.
Vill ni köpa simsspel så rekommenderar jag www.cdon.se starkt, snabb leverans och spelen kostar bara 99 spänn styck!
Så nu väntar jag bara på att få låna min kompis bas-spel som jag får på söndag!
Härligt! :D
köper oxå alltid på cdon.com, (: tkr det är bästa sidan här på internet med filmer, spel m.m :D
Mm… (: Däremot blev det lite knäppt när vi skulle beställa, jag hade precis skrivit in var vi bodde och telefonnummer mm. Det var förinställt vid betalnings-grejsen på "Delbetalning". Plötsligt kom jag åt enter-knappen, och det kom fram något i stil med "Tack för bekräftelsen, din order har skickats." Blev förskräckt och kollade min epost, där var inget, så jag gjorde om igen, fast på kontokort den här gången, jag ville ju inte ha delbetalning egentligen men det var förinställt så jag hade inte kommit till biten där man ändrade det.
Så imorse när jag skulle kolla om det kommit någon post till mig så låg det två skivor i brevlådan
Mamma får ringa och prata med dom på måndag (:
jaha, vad fel det kan bli ibland x)
Åh, bara 99 kronor, jag gjorde nog ett dåligt köp när jag köpte mitt spel för runt 300 :P
#4 Ja tyvärr, det var dåligt
Betalade 128, eftersom det var frakt på 29 kronor.
OK, funderar på att beställa drömjobb till jul, får se =)
#6 Jag ska få det av min kompis (:
Åh, jag köpte mitt kvällsnöjen från cdon och det var fri frakt just då också. Nu kan man kalla mig Happy Girl :D
Vänliga Hälsningar Lina
#8 VA VA VA VA VA?
är det fri frakt? vafan :(
#9 Vet inte om det är det fortfarande. Sökte på Google efter "the sims 3" och där fanns en länk till cdon. ^^
Vänliga Hälsningar Lina
Nu har jag äntligen fått låna The Sims 3 (Originalskivan) av min kompis, dock glömde hon manualen så hon ska sms:a mig serienummret snart (:
Ska bli så jädra kul, längtar!