The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 4846 ggr
Gasoline
0

Mutanter (?)

Tänkte göra en tråd för att samla alla former av olika simmar det finns i spelen samt frågor om dom osv?

(vet inte alls om detta redan finns, men hittade inget vettigt när jag sökte i sökmotorn, vilket jag oftast aldrig heller gör)

Jag kan börja med varulv. Varulv kommer med TS2 Djurliv. Detta blir man genom att bli vän med den svarta hunden med gullysande ögon som kommer ibland om natten. När man är kompis med denna hund så kan man välja att den ska bita en, och då blir man varulv.

Då jag aldrig varit varulv så har jag ingen vidare information om detta men någon annankanske har?

[Shaiya]
0

Jag har aldrig orkat bli vän med vargen osv men min pojkvän kom på ett mycket snabbare knep att bli varulv, var elak mot hunden så den biter dig det gör han vilket går fortare än att bli vän.

Gasoline
0

#1 Men blir man varulv om den biter dig för att den är arg? =) Låter annars mycket smart, har lixom aldrig haft tålamod nog för att bli varulv =P

[Shaiya]
0

Ingen aning då jag aldrig provat det men för min pojkvän fungerar det. Ska fråga så fort jag orkar.

Igentligen bör det väl fungera då om en varulv biter dig spelar det ingen roll hur den biter dig enligt historia dock kan det ju vara en egen version i spelet. Annars kör man med cheatcodes.

Michaela-N
0

Jag gjorde boolProp testingcheatsEnabled true för att få in vargen i familjen. Sen är det bara att dra opp mätaren på max och invänta bitning :)

Gasoline
0

Gjorde min första robot idag - Kan dom få barn, om man har två robotar?

Anniez
0

#5 Hur gör man robotar?

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Gasoline
0

#6 I ts2 måste du ha arbetsliv. Där går det att köpa en robotbänk. Du måste ha guldmedalj för att kunna tillverka en "servo" (?) som roboten heter.

När du gjort det så tar du av den ifrån bänken och startar den., då kan du välja om det ska vara en man eller kvinna

Anniez
0

Aha, men då måste man hålla på rätt mycket med bänken va?

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Gasoline
0