Rebecka Hamilton!?
Hejsan! Haha min syster spelar sims och hon har alla. Men hon spelar studentliv nu, och hon träffade en tjej som hette "Rebecka Hamilton" i Skönköping när hennes kill-sim var tonåring.
Dem var ihop men nu när simmen har blivit Ungdom så är han inte ihop med rebecka hamilton och hon kan inte hitta rebecka hamilton.
Vet ni vart hon finns!?
Tacksam för svar :)
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
När den sims du spelar med växer upp så bryts deras "ihop" eftersom din sim växer =) Dock vet jag inte vart hon är
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag råkade också ut för ett försvinnande. Lät en tjej flirta in sig med brandmannen som kom och släckte deras spis. De hann med en date har jag för mig, och jag tänkte hon skulle få skaffa ett oäkta barn med honom, men en dag fanns han inte i spelet längre. Spårlöst försvunnen. Visst, en del karlar får kalla fötter men det här fick mig att undra om det var en bugg av något slag.
Jag undrar oxå det. Hon bara förvann nu eftersom jag installerade Året runt igen och avinstallerade det sen, men min systers familj försvann eftersom hon inte sparade.
Nu är Rebecka Hamilton spårlöst försvunnnen, vi gjorde "boolProp" fusket och gjorde så att vi kände alla men Rebecka Hamilton finns inte med :/
Hälsningar,
Carlo
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Kolla om han kan ringa?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Men hon är "försvunnen" alltså från hela spelet, hon finns inte längre :(
Hälsningar,
Carlo