Abort
Kan man göra abort på TS2/3?
Det enda sättet är väl att inte mata ungen så kommer Socialtjänsten och hämtar barnet 
Nej man kan inte göra abort, så ja man får väl göra som du sa att aldrig mata eller göra nåt med barnet så socialtjänsten kommer och tar det. :/
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#1 Det hände mig en gång förut när jag inte kunde boolprop koden, det var en pappa och en son som bodde i ett hus och sen dog pappan av svält, han hann liksom inte göra allting och sånt och sen när han dog så kom Socialtjänsten och hämtade barnet sen blev det knäpptyst och tomt i huset XD
Det borde man ju egentligen kunna göra. Och dessutom borde det finnas ett apotek mot olika sjukdomar.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#3 Ja, då dom kan bli sjuka så borde det ju finnas apotek eller åt minstonde med. att köpa
#4 Hur blir simmarna sjuka i 3:an?
#5 Dem kan inte bli sjuka i 3:an :P
"I think therefore I am"
- Descartes
#6 Vad tråkigt! Man blev ju i alla fall sjuk när man åt dålig mat i 2:an.. Tycker det skulle vart något liknande i 3:an 

#7 Man kräks ju av dålig mat i 3:an i alla fall.
#8 Jo det gör man ju i och för sig, men det räknas ju inte som sjuk tycker jag i alla fall :P Jag tänkte mer på typ förskyld eller nåt sånt :P
"I think therefore I am"
- Descartes
#9 I TS2 så blir man ju sjukskriven automatiskt om man ätit dålig mat och spyr hela tiden.
#10 Jaha, det var längesen jag spelade tvåan så jag tänkte automatiskt på trean :P
"I think therefore I am"
- Descartes