The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4014 ggr
paow
0

Dator

Hej, jag vet att det finns trådar om just detta, man dock ingen som hjäpt mig tillräkligt.

Jag har de flera sims 3 spelen, och behöver en ny dator att spela dem på, jag har dock väldigt lite pengar men behöver en bra dator att spela på. Dock inte värsting dator, men någon som allafall funkar hyfsat bra och inte "hackar" och måste ladda allt hela tiden i evigheter.

Det är inte en laptop jag söker, utan stationär (stavning..?)

Tack på förhand! :)

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Tina-A
0

Hur mycket pengar vill du lägga ner?

Den här datorn är bra och alla The Sims ska fungera skitbra att köra på den här datorn :) Borde inte hacka någonting alls ens med bra inställningar. Kostar 4300kr.

http://www.webhallen.com/hardvara/114991-compaq_sg3-250sc-athlon_ii_x2-220-4gb-640gb-dvdrw-radeon_300-win_7_hp

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

paow
0

#1 Jag skulle kunna lägga mellan 4-7000, helst. Så ska absolut kolla den datorn du visa! :) Tack.

paow
0

En sak till, som jag hoppas någon kan svara på  -som jag förstår det så ska man inte använda sig av en för stor skärm när man spelar sims, det blir utdraget osv? Så när jag ändå är i gång med att köpa dator, vad ska jag skicka efter för skärm? kommer inte köpa dem "tillsammans" utan var för sig. Så vad är det störta/minsta? Eller har det noll betydelse, nått man kanske kan ändra själv på inställningar?