The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 8494 ggr
KastKatt
0

Förlovnings-problem i TS2

Vet ni något enkelt sätt när ens sim är förlovad med en man man vill "avbryta" förlovningen?

Ångrade mig med en sim som ja spelat med i evigheter, och det tar så lång tid att få dem att bråka hela tiden!

Mvh

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Michaela-N
0

Vad jag vet går det inte på något annat vis än att bråka.

Gasoline
0

Om du vill bryta förlovningen utan fusk så blir det nog det enda alternativet, att börja bråka. Vet dock inte om det är några fusk som kan fixa detta, men det antar jag väl, det mesta går ju att fuska.

Cazzos
1

Om du vill bryta förlovningen så kan du bli otrogen framför den du förlovat dig med sen får du spendera några dagar på att bli kompis med dem båda igen.

KastKatt
0

Tack allesammans! Ska testa att ha lite "rajtantajtan" i en hängmatta. Sedan typ, låsa in honom eller något. I värsta fall får jag mörda honom. haha :P

Men tack!

Greetings.

Legacy Mwari.

Cazzos
0

#4 Myspys med en annan framför den man är gift med, i en hängmatta? xD

KastKatt
0

Hahahaha. Ja :P fast det gick inte så jätte bra. Det var säkert 20 människor i studentkorridoren och alla kollade på utom han!

Greetings.

Legacy Mwari.

Cazzos
0

#6 Ta in den du vill göra slut med plus den du är otrogen med i ditt rum, sen låser du dörren och hånglar eller nåt. Jag vet inte om det funkar men du kan testa Skrattande

KastKatt
0

jag fuskade lite. Boolpropade och bad en annan sim ringa dit honom.

Sedan gjorde jag honom till en som jag kunde styra, så bråkade jag med dem båda tills han kunde "göra slut".

Så nu är det fina saker på gång.

Greetings.

Legacy Mwari.

Cazzos
0

#8 Haha okej, kul att det verkar gå bra nu iaf

Erikson
0

Jag vet hur man gör slut på ts2. 1: först går du till det kvateret där din fam bor som vill göra slut.2: sedan tar du upp fusk rutan i kvateret och skriver: boolProp testingCheatsEnabled true. 2: sedan trykcer du på enter. Går in på den fam som ska göra slut gå in på din killes vänner tils du kommer till bilden som han är gift med. 3: sen kan du dra ner mätaren på tjejen istellet för 100 så drar du ner den så lågt det går likadant gör du på tjejen. 4: sen går du in på killen klikar på tjejen så fins det en ruta där det står avsluta äktenskap. vips så är du inte gift längre och så kommer antingen tjejen eller killen att gå från tomten men inte båda! hälsningar Erikson

KastKatt
0

tack :) Det är så jag burkar göra men nu gick det tyvärr itne för "mannen" bodde ingenstans :(

Greetings.

Legacy Mwari.

Erikson
0

Vadå ingen stans? Gå in på tjejens då i stellet, skrev jag inte det.