The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 4338 ggr
Jossangizmo
0

frågor ang ts3 & ts3kvällsnöjen

Jag har nästan precis köpt ts3 kvällsnöjen och har lite frågor som jag skulle vilja ha svar på

När min sim blev känd så dejta den andra kända simmar och sen kom det ett rykte som löd "Det går ett rykte på stan att >namn< var där för att fuska" vad menar dem med det?

Och sen undrar jag oxå om när dem har uppfyllt sin livsgåva eller vad det heter, kan man ge dem en ny då eller är spelet slut då typ?

southdakota
0

fuska = otrogen
På engelska kanske du känner till ordet "cheat", det betyder både fuska och bedra/vara otrogen, detta har biddragit till att ett klantigt översättningsfel har gjorts. ;)
Om du uppfyller en livsönskan så får du en hel del "lycko-poäng", som du kan spendera på en del olika "bonusar" typ. Du kan inte ge dem en ny livslång önskan men du får fortsätta spela som vanligt. :)

Jossangizmo
0

okej, tack :)

Jossangizmo
0

Har en till fråga, hur blir man en vampyr? ^^

21Guns
0

#3 Man måste hitta en vampyr ute, vilket oftast inte brukar vara så svårt att göra, sedan är det lättast att bli vän med en och sedan be dem att göra dig till en vampyr (kommer inte ihåg exakt vad det stod). Men jag tror du fattar om du klickar på en vampyr :P

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Jossangizmo
0

okidoki :)

david99
0

Har en familj där alla är vampyrer! Det är 6 pers i familjen! Kul!!!!!Skrattande