hjäääääälp snällla!!!
Jag har The sims 3, destination världen och kvällsnöjen. Har spelet kvälls nöjen sen det kom ut och det har aldrig vart något problem med spelet… tills denna veckan. När jag spelade så blev skärmen svart och sen kom jag tillbaka till skrivbordet och då hade hela spelet avslutats. Och det händer hela tiden… blir galen
Så snälla kan ingen hjälpa mig!!
Är du säker på att din dator klarar av Sims?
Vänliga Hälsningar Lina
Ja det är jag!
Sätt inställningarna till ett minimun inuti sims. Din dator klarar inte av det och stänger därför ner spelet.
Det har jag redan gjort och det blev ändå likadant och det har fungerat hur bra som helst på denna dator jätte länge tills jag fick kvällsnöjen…
Din dator klarar antagligen inte av så många spel. Du får avinstallera något du inte använder så ska det funka, tror jag.
Vänliga Hälsningar Lina
Försök uppdatera ditt spel eller rensa datorn på olika onödiga filer så kanske det löser sig.
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
Jag har samma problem.. Så fort mina simmar ska resa hem ifrån Kina börjar det ladda, sen stängs det bara ner och jag hamnar på skrivbordet.. Tråkigt är det :S Min familj är typ helt låst i Kina med 40 min innan de åker hem, och kan inte komma hem…
Och jag har rest hem därifrån med andra medlemmar av familjen förut och det fungerade, och det går om jag väljer ett annat hushåll…

#0 Har du en laptop eller en stationär?
Min laptop har också stängt av sig på det viset, men det slutade bli så när jag satte någonting under datorn, så att luften kunde cirkulera, då blev den inte blir överhettad.
Som #10 sa; datorn överhettas antagligen, sätt tex en bok under datorn, så kyler den ner sig. Det finns även kylarplattor.
- Jennie