Dålig grafik/sega laddningstider
Sen jag installerade Drömjobb har mitt Sims blivit väldigt segt (Jag har Destination Världen och det vanliga Sims 3). Jag är rätt säker att det beror på att jag har alla Sims 2 som kommit ut (utom Historier om) installerade på min dator också, att min dator har för mycket grejer installerade. Jag skulle kunna tänka mig att avinstallera Sims 2 men eftersom vi köpte det genom nedladdning (ja, vi betalade för nedladdningen så att man fick installationsgrejen direkt när man betalat) så måste jag köpa alla spel igen om det inte hjälper. Åååh, det är så jobbigt! Inte nog med att det tar tusen år att ladda, grafiken är så dålig att t.ex håren har stora vita strimmor och man ser inte mönstren på kläderna. Husen är jättefula också… Jag som ska få Kvällsnöjen snart (vi hittade det igår på Cdon.com för 99:- och fri frakt! c: ) och då kommer det bara bli ännu fulare…. :(
Hur ska jag göra? Jag spelar ju mitt Sims 2 också, även om jag spelar Sims 3 mer.
Vänliga Hälsningar Lina
Har det alltid sett dåligt ut när du spelat The sims 3 eller har det kommit nu?
Vad har du för dator?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Det har kommit sen jag installerade Drömjobb,
Jag har en Acer Windows 7. :)
Vänliga Hälsningar Lina
#2: Acer har massvis med datorer, vet du mer exakt vilken du har?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3 Tyvärr inte, har fått den.
Vänliga Hälsningar Lina
#4 Gå in på http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ och skriv in the sims 3 drömjobb (eller om man måste skriva på eng? Aya, det kommer upp en lista på förslag) så testar programmet om din dator klarar av allt ;) Tar ca 2 min att kolla.
- Jennie
#5 Tack för länken, ska kollas nu.
Vänliga Hälsningar Lina
#6 Inga problem ;D
- Jennie