Nybörjare behöver hjälp!
Jag har hittar inte inläggen som förklarar hur man får in nedladdade saker till the sims 3, så jag pröva med ett eget inlägg :) med nedladdade saker så menar jag inte de som man laddar ner från thesims-hemsidan utan från de andra sajterna, som modthesims, rosesims m.m
Jag antar att man gör som man gjorde till ts2, att packa upp filerna i WinRar, och installera dom i Download Manager.
Jag har gjort allt detta, men på nått sätt så kommer inte håren in i spelet.
Är tacksam om någon kan förklara hur man gör ! 
Vissa saker kommer inte in i spelet, det är bara några som gör det.
Vet inte vad man ska göra åt det men :P
det är just håren som inte kommer in, vet du om man ska pack upp dom på nåt speciellt sätt? :)
Det var länge sen jag laddade hem saker eller spelade över huvudtaget, men när jag laddade hem så packa ja ju bara upp det, vill helst inte ha package. tror ja det heter att det kommer en simsstjärna utan att man lägger i mappen med en gång, vissa saker kommer med andra inte.
Har du andvänt det sättet att du lägger i mappen eller bara klickar på ikonen så det installeras? :)
jag packade upp alla filer i mappen till downloads mappen, och sen de som man måste installera i download manager klickade jag på så att de intallerades. :) och när jag laddar ner hår så är det bara en fil, en zip fil tror jag. och den packar jag bara upp som vanligt men det kommer inte in i spelet :/
jag vet faktiskt inte :/
Har du kollat i tråden som handlar om nedladdning? kanske står nått där,