Åh, världens bugg!
Okej, känner mig hjälplös just nu. Har åkt till Kina (Shang Simla) på semester, men det värsta är att simmarna inte finns där! Helskumt!!! Går inte att åka hem eller någonting, provat att klicka på "ändra stad" och allt möjligt… Åh, någon som vet man kan göra? Är en av mina favoritfamiljer! Tror jag "råkat" spara också, så går nog inte att avsluta utan att spara. Utan är fast här i Shang Simla utan mina simmar… SUCK.
Alla förslag på lösningar mottages tacksamt!
Bifogar en bild på hur det hela ser ut…
Så där har det hänt för mig med alldeles nyss :O skumt! Jättetråkigt :/
Verkligen :/
Vad trist :/
Det ända sättet är väl att radera familjen.. :(
Kanske, men det var typ min favoritfamilj :(
Mm, buggar är jobbiga :(
Det har aldrig hänt för mig!!! Jättekonstigt!
Har det löst sig för dig? Jag installerade min skiva med Kvällsnöjen igår och uppdaterade lite med spelet innan jag startade och nu kan jag resa :D
Funkar inte resetSim + namnet på simmen?
Funka för mig när mina simmar "försvinner"…

Det där har jag aldrig varit med om förut. Men det är förmodligen bara tillfälligt. Alltså inget problem som kommer dyka upp så fort du spelar på just den familjen? Så om du nu har råkat spara, borde du kanske testa att starta om hela spelet. Det kanske löser det hela.
Jag menar, du har inget att förlora. För om inte det funkar så kommer ju allt du spelat att försvinna i vilket fall c:
Mvh Sunbeat
hej,har hänt mig me,men jag åkte på nåt sett hem efter typ 2 timmars sorg för det var min favvo familj men sen löste sig allt :)