Detta med nerladdning.
Vissa av er har sagt att man måste få ner Resource filen, och skapa en mapp med namn packages. Men det behöver man väl inte? För på min hade jag redan allt det där?
Jag gick in på Min dator->system->program->Electronic arts->the sims 3->GameData->Shared
And woila, där lägger jag in mina grejer och får allt funka utan problem.
Malteråttan (L)

Jag har en fråga: Jag har laddat ner olika sims 3 gubbar och jag undrar var jag kan hitta dem och ladda ner dem till spelet?
Jag har försökt göra som du har skrivit men jag hittade inte Electronic arts …
Jag fick den inte av sig själv utan har hela tiden varit tvungen att ladda ner samt skapa den där mappen.
#1 hmm, jag har aldrig testat att ladda ner gubbar, Eller vänta jo de har jag, men jag fatta inte hur jag fick hela gubben,ansiktet och kroppen och så, men bara alla kläder och håren, smink, ögonfärg. och massa. kanske nån som är lite bättre än mig kan svara på de där.
#2 Hmm låter knasigt de ju. Men då finns de väl inte på allas spel då..
Malteråttan (L)

#3 Jag har hittat nu, och laddat ner :) Men vissa gubbar jag laddat ner kommer inte hela gubben, bara typ delar av den … 
#4 aw. Men de brukar vara så, Antingen några filer som fattas för att få gubben och fungera. (=
Malteråttan (L)

#5 okeej, men ibland funkar det och ibland inte :)
#6 beror på om du har "ritningen" för de delarna eller inte. Alla gubbar har inte med ritningen och spelet har dem inte som grundsak. Då visas det inte i spelet.

#7 jaha, för när jag laddade ner en gubbe igår så kom allt med förutom håret :/
#8 ofta så är det så. Ofta har gubbarna sådant hår som man måste betala för och då vill dom inte ge med det gratis. Ibland får man även inte ge vidare sådant man fått köpa enligt avtalen på hemsidorna.

#9 Okej, då vet jag det :)
#0 , lägger du dem direkt i den där mappen? "shared" alltså, för jag tänkte prova det men har två till mappar i den mappen? + ett dokument? Jag har aldrig laddat ned något så håller på att läsa igenom olika trådar för att lära mig hur man gör ;)