va???? :s
Igår kväll när jag spelade sims 3 hände något väldigt konstigt. Jag har alla expansionspaket/prylpaket till the sims 3 då, och hade gjort en kille som var ungdom. Jag har aldrig spelat destenation världen förr, så det var något nytt för mig. Allafall så åkte jag till kina med honom där jag gjorde ett uppdrag, sen åkte jag hem. Hann knappt träffa några som bodde där eller liknade. Jag åker dit igen efter ungefär 4 "sims" dagar - och upptäcker då att min sim har nytt efternamn! Han heter nu mera KAMEL i efternamn..! Sen kollar jag på hans släkt träd som ska vara tomt och endast bestå av honom, nej, nu har han helt plötsligt en dotter med en av invånarna där borta i kina, en gammal tant dessutom.. Jag är fattar nada..? hur tusan gick det här till?
Någon som har nån aning? :o
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
Hihi, han har visst levt ett liv vid sidan om! Spelade du de fyra dagarna där i sträck, eller stängde du av/spelade på någon annan familj under tiden?

Mvh Stephanie 

Haha ja han må ha gjort det! Jag spelade i sträck ;7
läste ditt inlägg och det låter väldigt konstigt, har inget svar.Men istället ställer jag en fråga till dig: finns det släktträd? Jag vet att det finns på the sims 2 men jag visste inte att det fanns det sims 3
#3 Ja det finns, om man går in under den första fliken på simmen och så finns det en släktträdsliknande knapp som man trycker på så kommer det upp :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
tack så mycket, ska se ifall jag hittar det :)

0# Hihi, vilken rolig bugg! :D Han har visst vänstrat, hah!
Känner han dem som är i släktträdet? Följde de med din sim hem? Annars är det väl att ignorera det och byta tillbaka hans efternamn. Fast om han är gift med den okända tanten så blir det ju omöjligt för honom att inleda förhållande, om han inte får tag på tanten och gör slut med henne.
/Malin
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

#6 Hahah ja, kan lova jag blev chockad.. Han är/var tydligen gift med tanten, men hon lever inte :o Så nu sörjer han henne istället hela tiden.. Nej ingen följde med honom hem, han gjorde bara ett uppdrag att han skulle prata med några av byborna om något(minns inte exakt vad) och då vart de av ren slump den familjen med tanten. Men mer än så träffade han inte dem (trodde jag?) Haha, nu skulle jag ju vilja ta hem barnet, fast det lär ju inte gå :/